Facebook представив потенційного конкурента YouTube

Facebook представив оновлену стрічку для відео Facebook Watch в окремій вкладці, яка полегшить користувачам доступ до відео, не включених до їхньої новинної стрічку, та їхнього обговорення з друзями.

Крім того, найбільша соцмережа світу пропонує підписку на контент провідних мовних і спортивних організацій та контент, вироблений на її власні кошти.

З четверга нова функція доступна лише обмеженій кількості користувачів у США, пише TechCrunch, але з часом її буде впроваджено на загальносвітовому рівні.

"Перегляд відео не обов'язково має бути пасивним", - написав у своєму блозі засновник мережі Марк Цукерберг.

Як зазначають експерти, Facebook має намір конкурувати з місцем для розміщення відеофайлів YouTube, корпорацією Disney, яка також вирішила вийти в цей сегмент, і традиційними телеканалами.

Окрему стрічку для відео в Facebook запустили в Америці в минулому році, але досі до неї потрапляли переважно невеликі аматорські ролики або короткі новинні кліпи, зазначає BBC.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин - набагато більше, ніж зараз люди дивляться відеоролики в соцмережі.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково натрапляти на відеоролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби і окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: перш за все до неї потраплять програми, які подобаються друзям.

Залишати коментарі та спілкуватися з друзями можна як в процесі перегляду, так і після. Також Facebook пропонує створювати спільноти за інтересами для перегляду відео.

Ринок інтернет-відео може стати для Facebook додатковими джерелом доходу. Поки що ексклюзивні партнери Facebook отримуватимуть 55% прибутку від рекламних вставок, решта відійде соцмережі.

За даними ЗМІ, Facebook вже уклала контракти з компаніями Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media та іншими, які орієнтуються на аудиторію віком 30-40 років - так званих "мілленіалів".

Facebook вже підготував для нового сервісу відеопередачі каналу National Geographic, відеоролики жіночої національної баскетбольної асоціації, матчі американської бейсбольної ліги і шоу для батьків від компанії Time Inc.

 

10 серпня 2017р.

Теги: Facebook Watch, відео, YouTube

НОВИНИ: Різне

16:17
Холодильник Samsung No Frost — ідеальний варіант для кухні
22:13
Щоби "промивати мізки" угорцям, росіяни створили спеціальний сайт і Telegram-канал
20:18
Весілля мрії у Німеччині з агентством AlexShow
17:19
Чи можна використовувати паронітові прокладки для води
15:37
Покупка військового спорядження: важливі поради від експерта
10:43
Дизельний та бензиновий генератор: який обрати?
19:42
Гідравлічні насоси: їх види та основні характеристики
15:06
44 держави у Гаазі підтримали створення спецтрибуналу та використання заморожених активів рф
21:23
П'ять аргументів на користь купівлі планшета
20:55
Оновлені можливості: Що робить DJI Mavic 3T найкращим вибором
19:29
Як змінились ціни на будівельні матеріали?
17:13
Чим може бути корисний штучний інтелект PPC-шникам?
22:46
"Заповіт" Тараса Шевченка прозвучав в угорському парламенті
17:13
Переваги вертикальних пресів для макулатури
22:19
Пневматичний пістолет для спорту та тренувань
22:17
Чому виникає запалення нирок і які аналізи допоможуть діагностувати нефрит?
22:15
Чоловічі ремені: Різновид матеріалів, як правильно обирати
00:48
/ 2
У першому турі виборів президента Словаччини виграв прозахідний кандидат
20:59
Оптові продажі промислової фурнітури в Україні: виклики та можливості для бізнесу в 2024 році
21:21
Колористика меблів: дивани яких кольорів виглядають дорого?
22:58
/ 11
Військовий з "Азова" запропонував дозволити бойовим бригадам самим мобілізовувати "ухилянтів"
15:29
Найкращі місця для подорожі в Японію
23:02
/ 2
Макрон: У нас немає лімітів, ми будемо реагувати на поведінку росії
17:10
Блендер на кухні - чому це обов'язкова річ
16:27
Який айфон краще купити у 2024 році?
» Всі новини