Серед основних причин спеціалісти називають перевищення водіями швидкості, порушення правил дорожнього руху, недотримання безпечної дистанції. Загалом для водіїв характерний низький рівень культури та дисципліни на дорозі. А недосконале законодавство не дозволяє здійснювати належний контроль та покарання порушників.
Про це під час брифінгу в Закарпатській ОДА наголосили представники державних органів, задіяних у сфері перевезень. «Більшість дорожньо-транспортних пригод з потерпілими скоєно так званими нелегальними перевізниками, здебільшого на транспортних засобах, переобладнаних з вантажних. Минулоріч за результатами проведених рейдових перевірок в області виявили 42 перевізників, які працюють поза межами правового поля, за результатами розгляду судів 6 з них притягнуто до адміністративної відповідальності. А з 16 січня цього року до сьогодні виявлено 16 перевізників, які надають послуги з перевезення пасажирів автобусами та таксі, не маючи на те відповідної ліцензії. Такі рейдові перевірки наразі тривають на всій території області», - повідомив заступник начальника Управління Укртраснбезпеки в Закарпатській області Сергій Кейс. Крім того, з початком весни працівники Управління превентивної діяльності ГУ Нацполіції в області посилять перевірки на технічну справність автобусів, які курсують на регулярних рейсах.
За даними облдержадміністрації, перевезення пасажирів на маршрутах загального користування на Закарпатті здійснює 160 перевізників, щодня на маршрути вирушає понад 720 автобусів. Протягом минулого року автомобільним транспортом перевезено 37 мільйонів пасажирів. «Облдержадміністрація у 2016 році провела 4 конкурси з визначення перевізників на міжміських маршрутах. Згідно з вимогами, перевезення пасажирів автобусами, переобладнаними з вантажних, забороняється», - наголосив директор департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури ОДА Едуард Маляр. – При виявленні таких прошу пасажирів негайно звертатися з письмовою заявою, щоб ми могли відповідно відреагувати".
Невтішна статистика травматизму на залізничних коліях області, показники якої зросли минулоріч на 20 відсотків, порівняно з 2015-м. На території області розташовано 266 залізничних переїздів, через 207 з них пролягають автобусні маршрути загального користування.
Найбільш небезпечним вважається перегін від станції Мукачево до станції Кольчино та від станції Кольчино до станції Свалява. Саме на цих ділянках стається щорічно найбільша кількість випадків травмування сторонніх залізничному транспорту осіб. Основними причинами фахівці називають фатальну необережність та нехтування правилами безпеки.