В опитуванні брали участь 1083 респонденти віком від 18 до 60 років різного соціального стану, 71,5% з яких бухгалтери, керівники підприємств та підприємці, які постійно контактують з податківцями, 12,5% – робітники, 10,9% – студенти, 2,7 % — безробітні.
78,9% респондентів, заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів або неуважності з боку спеціалістів податкових органів.
69,6% опитаних констатували, що запити платників податків органами податкової служби завжди розглядаються своєчасно і якісно, 3,1% зазначили, що відповіді в окремих випадках надаються несвоєчасно або не повністю.
0,3% респондентів вважають, що відповіді на їх запитання носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня.
88,9% опитаних позитивно оцінили рівень надання послуг з роз’яснення податкового законодавства у податкових інспекціях області. 10,8% цими послугами не користувалися.
0,3% наданням цих послуг не задоволені.
Податківці запевняють, що налагодження партнерських стосунків із платниками податків є пріоритетним і, зокрема, вимагає від податкових органів постійного вивчення та врахування у своїй діяльності громадської думки.