Закарпатській владі вже не треба знати рівень володіння державною мовою педагогів-угорців (ВІДЕО)

Циркуляр департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації, що викликав спротив в школах з угорською мовою навчання, відкликали.

Закарпатській владі вже не треба знати рівень володіння державною мовою педагогів-угорців (ВІДЕО)

В документі обласна влада закликала районні управління освіти та керівництво угорськомовних шкіл підготувати списки педагогів з інформацією про їх рівень володіння українською мовою.

Це викликало обурення в колективах і узгоджену протестну реакцію угорської громади.

Відео - "Тиса-1"

30 січня 2017р.

Теги: мова

Коментарі

Byby 2017-02-01 / 19:42:25
Te shcho p.illduka majie podvine gromadkjanstvo i v kusheni huns*kuj pasport ne vuklukajie nijakuh symniviv jak-- ochevudno-- i te shcho zcja myzhnja zhinka jie davnim rezudentom huns*kojii kontrozvidku i majuchu shuroke kolo znajomstv dopomagala dejakum VIP ochil*nukam oblasti v organizazcijii kontrabandu v osobluvo velukuh partijah za shcho majie velukuj avtorutet i povagy v dejakuh kabinetah .maje mozhlucist* lobijuvatu hyns*ki interesu v oblasti a takozh vpluvatu na prujnjattja pevnuh rishen* obladmistazcijii. Majuchu depytats*kuj mandat vil*no otrumyvaty i zburatu ifotmazcijy jaka majie inters dlja jiih spezcslyzhb.......chu ze lushen* # narodni balachku #

Byby 2017-01-31 / 22:36:09
Ochevudno illduka oros majie kolosal*nuj vpluv na rizni viddilu i derzhslyzhbovzciv v oblderzhadministazcijii jaksho tak shvudko byla skasovana derektuva oblypravlinnja osvitu........ny zvuchajno shcho kopnyvshu dveri do ljybogo kabinety v oblderzhadministazcijii mozhluvo i sesijnojii zalu nijakuh znan* derzhavnojii ykrajiins*kojii movune potribno .........chu za zum faktom hoch hto nebyd* na nastypnij sesijii vunese putannja pro vidklukanja jii depytats*kogo mandaty zgidno chunnogo Ykrjiins*kogo zakonodavstva

Byby 2017-01-31 / 22:13:11
Jakshcho t*jotja gani i dali zalushut*sja v nasudzhenomy kabineti to hynu mozhyt* spatu spokijno . nijaky ykrajiins*ky vchutu netreba ......ot i vsi reformuna osvitjans*kij nuvi jak i ves* derzhavotvorchuj prozces.

qwert 2017-01-31 / 20:29:03
Так давайте підвищимо їм зарплату за шкідливі умови праці за те що потрібно володіти Українською мовою і за те що мають паспорт громадянина України.
Добре коли у них дають паспорт Угорщини треба володіти їхньою мовою а такі учителя і директора наших дітей навчать любити свою батьківщину яка б не була.Ці нацменшини нехай їдуть де говять як вони і там свої обурення висувають а доки маєте паспорт Українця то володійте мовою хочаб на рівні спілкування не потрібно вміти писати або читати ми вас поважаємо і від вас чекаємо поваги.

Михайло 2017-01-31 / 18:19:46
Я розпалюю? Та шо ви кажете?? А яку реакцію ви чекали на лицемірство угорського уряду? Яку реакцію ви чекали гібридну війну яку веде угорський уряд в Закарпатті? Яку реакцію ви чекали на століття примусової асиміляції, шовінізма та приниження??

Byby 2017-01-31 / 17:36:41
Vidnosno rysuniv to slyshna dymka .....nehay vonu teper pokazyt* svoju pozuzcijy vidnosno zahusty ykrajiins*kojii movu to zce byde najkrashuj projav togo shcho vonu ne separatustu......a vlastuvo organizazcija jaka v pershy chergy vidstojujie derzhavotvorchi prozcesu a golovno kyl*tyrno osvitni.......ale napevno vonu zcogo nezrobljat*......hiba shcho pomaljuvatu des* parkan v hysti a des* bez yzgodzhennja pocheputu rysuns*kuj prapor........tak ot teper rysunu majut* taky nagody pokazatu svojii "aktuvni " dijii

Учасник 2017-01-31 / 16:59:14
Дійсно, чому не забанююєте відверті образи , які і розпалюють міжнаціональну ворожнечу ????
Дивно ...
Михайле ,іди похмелися ! Або лікуй ся від "злої белочки " .

Istvan 2017-01-31 / 14:24:58


Є питання: за оскарблення "Мадяри ******" чому не банете Михайла? Чи бан робиться тільки в одну сторону?


Istvan 2017-01-31 / 14:07:39
1. Бубу і далі не розуміємо. (Існує пропозиція передачі йому клавіатури з українським шріфтом безвозмездно) 2. З оцінуванням рівня володіння українською мовою угорських педагогів було проблема в тому, що цю оцінку мали давати директори, які не є філологами, та не мають право оцінювати рівень знання будь-якої мови.

njksr 2017-01-31 / 11:53:15
яка "європейка" на відео знизу(((
п.с. якщо серйозно, то давно пора позабирати паспорти у таких "українців" і буде все О.К.

Михайло 2017-01-31 / 08:45:11


Мадяри ****** позбавляють громадянство за незнання мови, а тут возмутилися невинною вимогою. Чекайте-чекайте, за всьо заплатите шосьте нам русинам наробили..


Собкова 2017-01-31 / 07:49:47
Я Кума Серожі Раттушняка і мені всьо пофіг

Byby 2017-01-31 / 06:23:04
Zcikavo hto zcjy tjojy ganjy "prulastyvav" na zce miszce bo odnoznaznachno shcho vona jogo ne zdobyla y vidkrutomy konkyrsi......v ministetstvi osvitu Ykrajiinu povunni zvernytu yvagy na zcey nedolik i zrobutu vidpovidny korrektuvy

Byby 2017-01-31 / 06:16:35
Jakshcho tjotja ganja tak holodnokrovno i shvudko anyljyvala svojy derektuvy ......z chogo mozhna zrobutu slidyjychi prupyshchennja......1.sprobyvatu zberegtu za sobojy teple kabinetne miszce ......hocha v takuh ekstemal*nuh vupadkah beryt* vidpystky......ny tak jak vu zhinla to mozhma i dekretny na 3 roku a dali vidrazy na pensijy abo 2.tjoja gani otrumala chmalogo groshovogo habarja vid kogos* hto predstavljajie i lobijyjie krajnjo pravi hynski nazcionalistuchni ( v danomy vupadky movni) intersu......a mozhluvo i 3.pershe i dryge tazom .....jak kazyt* #i vivzci zcili i vovku suti #

патріот 2017-01-31 / 00:01:27
То точно маразматик Москаль вже свої мусорські 5 копійок вставив

Byby 2017-01-30 / 23:52:04
Tjotja Ganja nevzhe vu dymajite shcho raz vidklukalu svij zcurkyljar a svojyu golovy v pisok ......to "sprava zasohne " ?

Byby 2017-01-30 / 23:47:54
Hto teper zajmet*sja zahustom derzhavnojii movu.....jakuj viddil v oblderzhadmininisrazcijii... .....chu jaka gromads*ko syspil*na organizazcija ....napruklad " osvita " chu tov.ykrajiind*kojii movu im. T. Shevchenka .....chu v.o. svoboda.......HTO VIZ*METSJA ZAHUSHATU DERZHVNY MOVY ???

Byby 2017-01-30 / 23:40:14
Department......z anglijs*kojii viddil.....zce zayvazhennja nashum yelevizijnukam........bo lypljat* zcum slovom na pravo i na livo

Byby 2017-01-30 / 23:37:39
Teper pojiizd z. Miszcja zryshuvsja......zcjy spravy potribno negayno nafislatu do ministetstva osvitu

Byby 2017-01-30 / 23:34:56
Tjotja Ganja ......vu povunni podatu y vidstavky.....shchob v takuj sposib znjatu v oblasti movne napryzhennja......za faktom svojiejii profesijnojii neprudatnosti i nevidpovidnosti shchodo posadu jaky vuzajmajiete

НОВИНИ: Політика

02:28
Авто з послом Угорщини в Україні гасало середмістям Львова з недозволеними проблисковими маячками
13:33
/ 4
Москаль каже, що уряд Гройсмана займається "свинством"
13:14
/ 3
Новий уряд Орбана на першому засіданні прийняв "Меморандум захисту закарпатських угорців"
20:25
/ 5
У ТУКЗ зраділи відкликанню Порошенком законопроекту щодо подвійного громадянства
17:19
/ 3
Порошенко відкликав закон щодо громадянства українців, що брали участь у виборах в інших державах
16:11
/ 4
МЗС України відкликало "закарпатського" консула в Гамбурзі на час службового розслідування
22:26
/ 10
Українофоб Шарій розкрутив скандал з антисемітизмом "закарпатського" консула в Гамбурзі
16:36
/ 19
В Ужгороді п'яний "АТОшник" Ратушняка під дулом автоматів з матюками проривався у військову частину (18+)
16:03
/ 21
Москаль на другому місці в Західній Україні серед голів ОДА за розміром зарплати
02:59
/ 1
В ОБСЄ заперечили необхідність посилення патрулювання в спокійному Закарпатті
05:17
/ 3
Один з лідерів української громади Угорщини незаконно їздив до Криму
02:54
/ 6
Візит премʼєр-міністра України Гройсмана на Закарпаття заплановано на 11 травня
10:35
Про загострення гібридної війни та конфлікт "політик пам’яті" говорили на міжнародній конференції в Ужгороді
06:33
Закарпатці можуть отримати грант на основі "скандальної" ст. 7 закону України "Про освіту"
04:16
/ 12
В Ужгороді за участі високопосадовців країни, що блокує європерспективи України, урочисто відкрили Угорський дім
01:44
/ 8
Чеху, що писав про сепаратистів Донбасу і "проблеми русинів Закарпаття", заборонили в'їзд до України
04:33
/ 2
Рахівська міськрада звернулася до ВР щодо ухвалення Антиолігархічного пакету докорінних перетворень
04:02
/ 2
Мовну статтю у законі про освіту не змінюватимуть, готові на конструктив з угорською громадою – МЗС
03:54
/ 5
На Угорщину тиснуть для скасування блокування переговорів між НАТО і Україною – Сійярто
08:09
/ 11
Сійярто звинуватив президента і парламент України в спланованій безпрецедентній підлості і чекає третього ножа в спину
08:30
/ 5
"Угорське питання". Чи загрожує Україні сепаратизм на заході?
08:31
/ 4
Угорщина проштовхує в НАТО інтерес Росії– заступник глави МЗС України
15:13
/ 1
МЗС: вплив Москви на Будапешт зростає, це загрожує не лише Києву
14:04
/ 10