Для цього буде створена спеціальна контрольна комісія. Опитування (анкетування) проводитиметься шляхом заповнення анкети мешканцем (власником, співвласником, квартиронаймачем, орендарем) квартири об’єкта та який є споживачем послуг управителя. Анкетування повинно бути проведено в більшій половині (51%) квартир об’єкта.
Під час опитування (анкетування) респондентам пропонуватиметься оцінити за десятибальною шкалою діяльність управителя за останній рік за такими напрямами:
- прибирання сходових клітинок;
- прибирання прибудинкової території;
- прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель;
- технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем,
водопостачання, водовідведення і зливової каналізації;
- дератизація;
- дезінсекція;
- обслуговування димовентиляційних каналів;
- поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території;
- ремонт обладнання спортивних майданчиків;
- ремонт обладнання дитячих майданчиків;
- підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- прибирання снігу;
- експлуатація номерних знаків будинків;
- освітлення місць загального користування, підвалів;
- енергопостачання для ліфтів.
Комісією за кожним напрямом діяльності управителя виводиться:
- з урахуванням оцінок респондентів середня оцінка;
- середнє арифметичне, що є підсумковою оцінкою дій управителя.
Підсумкова оцінка діяльності управителя визначається як:
незадовільна - у разі отримання від 1 до 3 балів;
задовільна - від 3 до 6 балів;
добра - від 6 до 8 балів;
відмінна - від 8 до 10 балів.
Після завершення опитування (анкетування) його результати оформляються відповідним протоколом, невід’ємним додатком якого є анкети та подаються комісією замовнику та управителю для ознайомлення і прийняття відповідних рішень.
Мукачівська міськрада