Із метою впливу на суспільство засоби масової комунікації часто вдаються до нав’язування йому конкретних емоцій, які можна умовно поділити на активний та пасивний позитив і негатив. Зокрема, на прикладі подій Майдану було розглянуто емоційні стани мітингувальників до і після побиття студентів.
Павло Форкош зазначив, що зараз суспільство перебуває в стані депресії. Подання значної кількості негативної інформації (ДТП, катаклізми, вбивства, насильство) вводить людей в стан пасивного негативу. Це притуплює прагнення до конкретних дій задля зміни такого стану і подальшого розвитку. Натомість, саме активний позитив здатний сприяти переходу до етапу прийняття рішень.
Працювали й практично. Студенти зобразили всі типи емоцій, а наприкінці зустрічі й самі змоделювали сюжет соціальної реклами та відповідні засоби вираження. На прикладі двох відеороликів про війну на Донбасі та перетин кордону автівок на іноземних номерах молодь визначила застосовані прийоми маніпуляції задля отримання окресленої мети.
Згадали й про спекулювання на дитячих образах, що завжди вражає глядачів. Крім того, розробили проект ролика соціальної реклами, а також дійшли висновку, що інформацію негативного характеру слід подавати дозовано, розбавляючи публікаціями, які не дають забути, що все не так погано, а спільними зусиллями обов’язково буде ще краще.
Елвіс 2016-11-09 / 11:31:20
Пару років тому газета "Експрес" роздула скандал із А.Слюсарчуком, якого обізвала "Доктором Пі", поливала лайном. Сфабрикували судову справу, яка дотепер не завершена через свою абсурдність. Читаю в інтернеті, що є думка, що це була спецоперація російських спецслужб з метою вивчити як можна впливати на українську суспільну думку і як можна знищити людину. Вийшло! Тепер беруться за чинну владу. А піпл хаває.
Зоряна 2016-11-09 / 11:27:20
А студентки сидять з такими нудотними лицями... Понаприймали за гроші людей, яким все по барабану, крім нігтів і смартфона.