На Львівській залізниці також поінформували, що станом на 1 листопада 2016 року підрядником пройдено всі 1764 метрів погонних горішнього та нижнього уступу тунелю. Тим часом продовжуються роботи із влаштування трьох ніш та однієї збійки між старим та новим тунелем. Також на даному етапі виконуються роботи з облаштування гідроізоляції ніш, камер та евакуаційних збійок.
Своєю чергою, в прес-службі Укрзалізниці повідомили напередодні, що 28 жовтня, згідно з запланованим терміном, виконані роботи з проходки нового двоколійного Бескидського тунелю. Вона виконувалася з одного порталу у два етапи: спочатку здійснювалася проходка верхнього уступу (калоти) на всю довжину тунелю, а потім проходка нижнього уступу.
Всього залізничні будівельники пройшли 1764,25 метрів. Натомість роботи завершального циклу – влаштування земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладання колії на підходах та в тунелі, монтаж мереж енергозабезпечення освітлення, СЦБ та зв’язку, системи контролю, – планується закінчити до кінця травня.
Окрім того, будівельники продовжують облаштування тунелю нішами та камерами. За нормативами в тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші й кожні 150 метрів – камери.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту. Реалізація цього масштабного інфраструктурного проекту дасть можливість збільшити пропускну здатністьп’ятого європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна).
Спорудження двоколійного Бескидського тунелю триває на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське. Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити в другому кварталі 2018 року. Перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу – було завершено в січні 2016 року.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 метрів, висота – 8,5 метрів. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 метрів від поверхні Бескидського хребта.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від того, який уже використовують. Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60 % транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.