Йдеться про літаки великої місткості типу «Боїнг» та «Ембраер» із мінімальною місткістю сто пасажирів. У планах авіакомпанії здійснення рейсів із Ужгорода з посадкою, до прикладу, в Києві і далі в напрямку різних країн світу.
Представники компанії вважають, аеропорт Ужгорода має можливості для відправки та прийому міжнародних рейсів, і ці потужності необхідно використовувати. Однак для ефективного функціонування аеропорту слід виконати такі завдання:
– зробити ремонт покриття злітної смуги та навігаційного обладнання;
– запровадити електронний облік пасажирів (електронний квиток);
– забезпечити аеропорт двома додатковими пожежними автомобілями, а також автомобілем для заправки повітряних суден киснем, установкою для повітряного запуску авіаційних двигунів, автомобілем для зняття зледеніння та обробки повітряних суден. МАУ готова надати допомогу в організації передачі аеропорту в оренду спеціального обладнання для обслуговування літаків із реактивними двигунами. А після реалізації вказаних пропозицій компанія візьметься за виконання регулярних рейсів із Ужгорода, повідомляють у Закарпатській ОДА.
Як повідомляло Закарпаття онлайн, МАУ запросила права на польоти Київ-Ужгород до 2066 року. Так, у своїй заявці авіаперевізник просить комісію з розгляду питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній дозволити літати по сім разів на тиждень з 1 вересня 2016 року до 1 вересня 2066 року. Засідання комісії мало відбутися 30 серпня, однак, інформації щодо результатів розглядів заявок наразі немає.
Василь 09.09.2016 / 09:00:53
Степану: ти пишеш - 4040 (чотиристо сорок) метрів. Ти реально ідіот.
Правый сегмент. 08.09.2016 / 21:26:16
С длиной полосы аэропорта "Ужгород" всё в порядке.
а) Президентский Ил-62 спокойно садился в Ужгороде!
б) Как и написано, в нашем аэропорту проблемы с оборудованием для обслуживаниея самолетов ряда типов. Конечно, "Боинги" могут садиться, хоть сейчас у нас! Но... Только по разовым разрешениям.
Степан Крук 08.09.2016 / 20:44:59
Нуль після четвірки це для таких, як ти, щоб сантиметри не приписували!
Степан Крук 08.09.2016 / 20:42:44
Василю, протрезвій! 24040 м то є 2 (кілометри) 4040 (чотиристо сорок) метрів. То хто ідіот?
Василь 08.09.2016 / 19:43:00
То реально ти ідіот. Розбіг 24 км?
Степан Крук 08.09.2016 / 19:12:55
Найменьший ближньомагістральний Боінг-737-800 має розбіг 24040 м. ВВП Ужгорода не дозволяє приймати цей клас літаків. Боінг-737-300, котрі літали з 1968 року вже не літають. Йому ВВП Ужгорода вистачило б.
петро 08.09.2016 / 18:00:55
а потім Ужгород стане столицею НЬЮ Васюки
укр 08.09.2016 / 16:35:38
а на посадку ці літаки як будуть заходити, їм треба буде залітати на територію Словаччини може аж до Братіслави, бо зі сторони міста все забудували будинками, здається за каденції Ратушняка.