Йдеться про літаки великої місткості типу «Боїнг» та «Ембраер» із мінімальною місткістю сто пасажирів. У планах авіакомпанії здійснення рейсів із Ужгорода з посадкою, до прикладу, в Києві і далі в напрямку різних країн світу.
Представники компанії вважають, аеропорт Ужгорода має можливості для відправки та прийому міжнародних рейсів, і ці потужності необхідно використовувати. Однак для ефективного функціонування аеропорту слід виконати такі завдання:
– зробити ремонт покриття злітної смуги та навігаційного обладнання;
– запровадити електронний облік пасажирів (електронний квиток);
– забезпечити аеропорт двома додатковими пожежними автомобілями, а також автомобілем для заправки повітряних суден киснем, установкою для повітряного запуску авіаційних двигунів, автомобілем для зняття зледеніння та обробки повітряних суден. МАУ готова надати допомогу в організації передачі аеропорту в оренду спеціального обладнання для обслуговування літаків із реактивними двигунами. А після реалізації вказаних пропозицій компанія візьметься за виконання регулярних рейсів із Ужгорода, повідомляють у Закарпатській ОДА.
Як повідомляло Закарпаття онлайн, МАУ запросила права на польоти Київ-Ужгород до 2066 року. Так, у своїй заявці авіаперевізник просить комісію з розгляду питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній дозволити літати по сім разів на тиждень з 1 вересня 2016 року до 1 вересня 2066 року. Засідання комісії мало відбутися 30 серпня, однак, інформації щодо результатів розглядів заявок наразі немає.