Монтаж і запуск обладнання зайняли менше півроку.
Якщо чотири діючі в області асфальтні заводи (в Ужгородському, Мукачівському, Хустському і Тячівському районах) разом виробляли усього 400 тонн асфальту на добу, то новий вироблятиме щодоби 2200 тонн.
Нестача асфальту була однією з причин того, що на Закарпатті так слабко ремонтувалися дороги. Зараз цей недолік усунуто – область має новий потужний завод, а район – нові податкові надходження.
Перший асфальт із нового заводу буде використаний при ремонті дороги міжнародного значення «Вилок – Дяково» у Виноградівському районі. Саме тут минулого року місцеві мешканці перекривали дорогу через жахливий стан асфальтного покриття, повідомляє прес-служба Закарпатської ОДА.
Уася с Рахова 2016-07-26 / 09:25:30
Бред. Х***й будут нормальные дороги с этими пид***разами.
точно 2016-07-26 / 01:28:20
Федя, маєте рацію. Туди ж і найдорожча в Україні вода, тариф на який знову піднімають. Із серпня, яке співпадіння... Там же ще й охолодження потрібне.
Федя 2016-07-25 / 19:37:35
При чому тут завод , якщо міста за новим податковим кодексом мають гроші - вони і будуть асфальтуватиме отримуючи матеріал з будь якого заваду . Андріївни та Ковачи купили завод От Вам і ринки , маршрутки , електроенергія , а загалом корупція.
точно 2016-07-25 / 18:29:44
"Нестача асфальту була однією з причин того, що на Закарпатті так слабко ремонтувалися дороги."
95-квартал відпочиває.
точно 2016-07-25 / 18:28:11
Дерева в горах вирубали, залишилося заасфальтувати для повного щастя.
Рахiвчанин 2016-07-25 / 17:28:02
Читач, для тебе це так вежливо? Думаю, що нiхто не буде тобi забороняти будувати власний завод. Просто вже час удосконалюватися, а не тiльки втихаря самогон гнати!
Читач 2016-07-25 / 16:20:51
Цікаво чий це завод?
Holub____ka 2016-07-25 / 14:56:01
надіюсь будемо їздити без ям.