На запрошення міської влади поспілкуватися відгукнулися 5 фірм – «Престиж», «Візит», «Максимус», «Корзо», «Сіті». Їм наголосили також, що під час прийому громадян до міського голови зверталися також зі скаргами, що таксисти вимагають за перевезення інвалідів додаткову оплату.
Жінка, яка представляла службу, водій котрої нещодавно став «героєм» скандалу, відмовившись перевозити інваліда, пояснювала, що виникло непорозуміння: диспетчера не попередили про те, що потрібне авто з певними вимогами. Однак запевнила: уже днями з усіма водіями – і денної, і нічної змін буде з цього приводу серйозна розмова.
На зустрічі також порушувалися багато питань, які хвилюють таксистів міста. Насамперед скаржилися, що немає жодного майданчика для стоянки таксі, через що і водії, і навіть пасажири значною мірою потерпають. Наприклад, через те, що біля обласної лікарні односторонній рух, вузький проїзд, немає де зупинитися, хворим, які замовлять машину, доводиться телефонувати і просити: біжіть!
Такі ж проблеми поруч із залізничним та авто вокзалами – під прибуття чи відправлення потяга часто таксисти не мають, де зупинитися, бо вздовж тротуару біля фасаду вокзалу стоять приватні авто.
Таксистам пояснили: було рішення 2012 року про визначення в Ужгороді 12 майданчиків, їх потрібно було облаштувати (де потрібно – сформувати «кишеньку» для заїзду, встановити відповідні дорожні знаки, нанести розмітку). Рішення передбачало, що роботи з облаштування покладаються на керівника об’єднання міських таксистів, однак досі так нічого і не зроблено.
Б. Андріїв зазначив, що розуміє водіїв і потрібно повернутися до рішення 2012 року, спільно з таксистами підготувати пропозиції і переглянути його. Крім того, наприклад, біля залізничного вокзалу передбачать майданчик для машин із «шашечкою» в рамках запланованої на цей рік реконструкції площі Кірпи.
Міський голова поінформував також, які дороги планується відремонтувати ще в цьому році, де будуть облаштовані нові тротуари.
Таксисти скаржилися, що процес отримання ліцензії на перевезення в Києві дуже складний, тривалий, тому було б краще, якби прийняли рішення про видачу дозвільних документів на місцях. Кожен таксист, наприклад, платив би до місцевого бюджету певну «підйомну» суму і спокійно працював. Такий досвід, мовляв, є в одній чи двох інших областях України. Богдан Андріїв доручив відділу транспорту, зв’язку і державних закупівель з’ясувати суть питання, зокрема й проконсультуватися у колег із інших міст, а якщо це не суперечить законодавству, підготувати відповідний проект рішення.
Домовилися, що всі пропозиції представники служб таксі днями узагальнять і письмово звернуться до Ужгородської міської ради. Богдан Євстафійович ще раз підтвердив, що міська влада піде назустріч вирішенню проблем перевізникам таксі, однак і від них чекає належного ставлення до роботи і поваги до ужгородців та гостей міста.
Михайло 2016-07-12 / 19:25:22
Крім маршрутчиків і таксістів мєру нічим зайнятись