Цитуємо мовою оригіналу:
"Что будет с Украиной через несколько лет?
Какой будет Украина через несколько лет?
Что будет в новостной ленте вместо Марьинки и Авдеевки, Станицы Луганской и шахты Бутово?
Какие угрозы для
национальной безопасности сейчас еще не явны и не видимы, но завтра смогут потрясти основы государства?
Закарпатье. Благословенный Край. Горы и долины. Озера и чудесный воздух. Реки, леса, горнолыжные курорты, минеральные воды. Наша Швейцария и Грузия вместе взятые.
Останется ли Закарпатье Нашей Швейцарией через несколько лет?
Давайте посмотрим на это глазами жителя Закарпатья.
Территории области пограничные с Венгрией. Правительством Венгрии разработана программа по стимулированию бизнеса на этих территориях. Понятно что для своих. 150 млн Евро.
Что дает Украина? ...
В приграничных с Венгрией областях на административных зданиях висят венгерские флаги рядом с украинскими. В каждой местной административной единице создана самооборона. Получены разрешения на оружие. Командиры прошли обучение в Венгрии. Финансовая помощь осуществляется оттуда же.
Венгерский посол, приезжающий в регион сразу интересуется двумя вещами- образование и культура. Естественно не украинская. И во многих местных школах точка зрения на происходящие в мире события уже не совсем украинская. Мягко говоря.
Для многих жителей Закарпатья "съездить в Украину", это отправиться в путешествие в Львовскую область.
Эмиссары националистических венгерских партии неоднократно заявляли что в случае их прихода к власти процесс "интеграции" "венгерского Закарпатья" будет "значительно ускорен".
Батальон "Святого Иштвана" воюющий на стороне т. н. ДНР и состоящий из бывших жителей Закарпатья и приграничных территорий давно уже не является для местных экзотикой. Многие сторонники идеи отделения Закарпатья от Украины сейчас финансируют этот батальон. И им за это никто голову не отрывает.
Закарпатье - солнечное сплетение различных геополитических интересов. Поэтому мало кто из геополитических игроков не создал тут "своей организации ".
"Русины закарпатья", пророссийский "Украинский выбор" Медведчука, "За Украину, Россию, Беларусь" и прочее, прочее... Сам кум Путина периодически появляется в своем закарпатском поместье, доступ к которому надежно охраняет частная охрана. Местным силовикам доступ туда тоже запрещен. Да они и не стремятся.
Как просто при желании раскачать ситуацию показывает не только "Мукачевская история", но и относительно недавние события с принятием облрадой резонансного решения "по референдуму".
Как это было.
В 1991 году на местном референдуме 78% населения проголосовало за получение статуса специальной самоуправляемой территории (в составе Украины). 5 апреля 2016 года областная Рада приняла решение обратится к Верховной Раде "о внесении изменений в Конституцию Украины ". Сейчас ситуация на низком старте. Ждут выборов на Донбассе. Дальше покатится.
А кем же представлено государство Украина? Силовыми структурами в сферу интересов которых прочно вошли привычки крышевания контрабандных потоков и коррупционных схем?
Местными "бизнес" кланами поделившие между собой сферы влияния на контрабандные потоки, наркотрафик, переправку нелегальных эмигрантов в евросоюз?
Сейчас им выгодна Украина. Ведь есть граница и потоки через границу. А что будет если им предложат более выгодные условия? А силовики?
История о том как 15.000 гарнизон милиции Донецкой области позволил двум десяткам боевиков захватить славянскую милицию и Донецкую ОблРаду с СБУ мы все еще слишком хорошо помним...
А что патриоты?
Патриотические организации разобщены, отсутствует системное, а зачастую, и какое либо вообще финансирование. Помощи от государства ждать не приходится.
Все эти обстоятельства делают Закарпатье заложником и легкой добычей любого сепаратистского сценария. Сейчас или через пару лет- значения не имеет.
Если государство отсутствует- будет работать общество. Все как в 2014. И единственным предохранителем от исполнения сепаратистского сценария могут быть небольшие, но жестко структурированные патриотические организации готовые к решительным действиям. И понимание что с ними никто церемонится не будет является для потенциальных сепаратистов дополнительным сдерживающим фактором.
"Внутренний корпус" батальона Донбасс, дружественные нам патриотические организации еще полтора года назад установили связи с ГО "Карпатська Січь" - украинскими националистами Закарпатья.
Его члены помогают (в сборе информации для анализа) депутатами работающими в комитет ВРУ по вопросам национальной безопасности и обороны.
Патриотические организации многих областей Украины, от Волыни до Луганщины готовы в любой момент приехать и поддержать "Карпатську Січь" в проведении патриотических акций, в борьбе с коррупцией и сепаратизмом. Такая же поддержка в своих регионах хлопцам при необходимости будет оказана и закарпатцами.
Совсем недавно исполнился год как "Карпатська Січь" рекрутирует закарпатских патриотов Украины в батальон спецназначения НГУ "Донбасс". Хлопцы воюют достойно. По возвращению "на гражданку" закарпатские патриоты укрепят костяк той идейной украинской силы которую не ослабит стяжательство и потребительское отношение к Украине.
Будущее Закарпатья как и всей Украины зависит только от нас. После отстранения от власти олигархов и чистки госаппарата от криминально коррумпированного чиновничества и агентов Кремля Украине потребуются кадры. Много кадров. В гражданское управление, армию, силовые структуры. И эти кадры должны коваться уже сейчас.
Работы и трудностей много, но другой альтернативы- нет.
Слава Украине!"
Степан Крук 2016-06-20 / 17:29:49
А ми завжди готові! Вибір у нас не багатий...
форестер 2016-06-20 / 17:26:17
Степанові Круку
Якщо б ми у цьому контексті матеріалізовували розгубленість, страх і безпорадність, то це було б погано і на руку ворогам. Якщо ж ми посилаємо у Всесвіт енергетику впевненості і усвідомленої готовності до дій, то це оцінюється і воздаєьться у відповідний спосіб... :)
Степан Крук - Форстеру 2016-06-20 / 17:21:52
Згідний! З іншого боку нам його закинули, щоб ми його мусолили. Як відомо, думки та ідеї можуть матеріалізуватися. Мав би можливість, закинув би таку саму ідею мешканцям Російського Татарстану. Нехай би парилися та матеріалізовували
форестер 2016-06-20 / 17:10:16
Степан Крук, цей проект трісне, якщо ми будемо 1. поінформовані про сам факт його існування 2. будучи поінформованими, будемо йому системно протиставлятися
Степан Крук 2016-06-20 / 17:07:46
Теплі відносини, взаємовигідні стосунки у закарпатських українців та угорців закладені на генетичному рівні. Хтось рахував скільки в краї змішаних сімей, коли чоловік угорець, а жінка - українка? Треба розуміти, що в нас спільна історія і самобутність. Я до цих пір не можу обійтися без доброньского соргового віника, я не уявляю собі закарпатські ринки без ранніх овочів, котрі поставляють із сіл трудолюбиві угорці, я не уявляю собі Закарпаття без виразної угорської говірки на вулицях Ужгорода. Без угорців Закарпаття не те! Тому, потрібно зміцнювати ці контакти, ходити в гості один до одного, дружити сімями. І тоді тимчасово виконуючі обовязки Богів (Путін, Орбан) не зможуть зруйнувати те, що формувалося сторіччями. Особисто я не вірю в розвиток найгіршого сценарію у відносинах угорців та українців. Цей проект трісне, як тріснув "русинський".
форестер 2016-06-20 / 17:01:53
Ну і, в контексті нашої розмови, знати про оце не завадить - http://zakarpattya.net.ua/News/157474-Rozvidka-Kanady-vvazhaie-shcho-Rosiia-hotuietsia-do-novoi-vidkrytoi-viiny---ZMI Бо вже навіть диванні борці дуже вже розслабилися на своїх диванах.
форестер 2016-06-20 / 16:51:22
Олегу, Берегово:
Тут хтось в коментарях правильно написав, що навряд чи цей пост Семенченка самостійний. Швидше йдеться про його співпрацю з СБУ. Тому не треба перебільшувати роль самого Семенченка і його здатності щось робити. Якщо йдеться про загальну озвучку проблеми (нехай концентровано і дуже рельєфно), аби на фоні цієї констатації вживати заходів, то це добре. І це важливий елемент загальної роботи спецслужб. І сам рупор, яким в даному випадку є Семенченко, мене в такому випадку мало цікавить
Останнім часом СБУ кількаразово продемонструвала свою здатність протистояти латентній угорській присутності на Закарпатті. Зокрема, наприклад, через попередження закарпатському йоббіку Ковачу в контексті планованої пропагандистської акції на Верецькому перевалі. Якщо працюватимуть системно і наполегливо, то звести практично нанівець багаторічні зусилля угорських спецслужб і загалом держави на Закарпатті можна буде дуже швидко. Аби лише всякого роду недуйдаві мусорські москалі своїми заявами після чергової зустрічі з угорським послом під ногами не плуталися. І тоді саме по собі подвійне громадянство буде проблемою, але вже не такою гостоою, як нині, в контексті актуальної політичної ситуації...
Це все деталі. А для нас з вами загалом достатньо констатації, що Угорщина проводить активну деструктивну політику на Закарпатті, розраховану на власну вигоду в ситуативній перспективі. І навіть узгоджену з Кремлем. І це - потенційна небезпека. А тому, ще раз погодьмося, Si vis pacem, para bellum.
Дякую за розуміння.
Сотник 2016-06-20 / 16:34:30
Робити суєту сепарам в Закарпатті зараз "смерті подібно".Тисячі чоловіків пройшли війну ,вміють організуватись і виконувати команди.А як АТОшник- спецпризначенець нагадую про тіньову сторону конфлікту:мішки на головах обмотані скотчем,відрізані пальці або вуха... Борони Боже наше Закарпаття від цих звірств які несе любий військовий конфлікт.
Олег, Берегово 2016-06-20 / 16:20:40
Форестеру:
До війни готуватися треба, згоден.
Щоправда, я не в курсі, чи пан Семенченко і компанія якось сприяють створенню, наприклад, Української добровольчої армії, реальному функціонуванню ТСОУ чи загонів територіалної оборони, які по всій Україні по суті є паперовими. (Повторюсь - я не в курсі, можливо, вони цим і займаються, але результатів катма).
А от ламати дрова в тонких нюансах типу ситуації на Закарпатті точно не треба. Сепаратистів треба тихо нейтралізовувати руками СБУ. А от людям заборонити мати два паспорти вже нереально. Бо в Берегові всі, хто можуть, роблять собі угорський паспорт, не для мрій йоббіків, а для можливості працювати не вдома за 2-3.000 грн, а в Чехії (все місто об"явами про набір на роботу заклеєне). І що цим людям в якості альтернативи може пообіцяти пан Семенченко?
форестер 2016-06-20 / 15:43:24
п.Олеже, не все так просто, як вам уявляється. Карпатську Україну захоплювали так само руками ополченців - так званої "Гвардії обірванців". Наголошу, що за сприятливої політичної ситуації, а не просто в будь який момент. Тому передувала тривала диверсійна робота - пропагандистська, по підготовці власне диверсійно-терористичних кадрів, власне диверсій з метою дистабілізації ситуації і т.д. Все стало можливим за "згоди" тодішнього мілітарного лідера Європи - нацистської Німеччини. Точно так, як зараз може стати за згоди путінської Росії.
Тобто, це також була "гібридна" війна. І паралелі очевидні.
Повторюся: ніхто не каже, що нападати збираються в будь який момент, чи, тим більше, конкретно ближчим часом. Йдеться, швидше, про готовність до "сприятливого" моменту. Відповідно до, як тут уже йшлося, спільних домовленостей між Путіним і Орбаном. Тобто, справді нема загрози на навіть ослаблену Україну в умовах відносної стабільності. Мова про ймовірну, і далеко не просто теоретичну, загрозу в умовах, наприклад, прямого нападу Росії на Україну, спроби її розшматування між "союзниками".
З нашого боку це мало б бути класичне "Si vis pacem, para bellum" - "Хочеш миру - готуйся до війни"
Сотник 2016-06-20 / 15:41:28
Потрібно приняти Закон про Прапор Держави Україна і не потрібно буде вламуватись в відчинені двері.
Тарас 2016-06-20 / 15:33:53
Так вже Угорців майже нема молодь вже виїхала з набуттям громадянства всі розбіглися,який сепаратизм?Хто буде цим займатися а особливо воювати? За що воювати?Угорці маючи 2 паспорти працюють за кордоном і за ті гроші туй не погано живуть,погодтеся зараз за ті 300 ,400 баксів мож жити.А в Угорщині ті сами гроші нич не коштують.
Олег, Берегово 2016-06-20 / 14:47:42
Інформація про озброєні угорські загони самооборони в кожній адмінодиниці - м"яко кажучи, не відповідає дійсності. Батальйон святого Іштвана існує в основному в соцмережах.
В цілому, згоден зі Степаном Круком - такі публікації, які пан Семен навіть не напружується перекладати українською, потрібні скоріше Кремлю. Це там сплять і бачать розділ України Московією, Польшею, Угорщиною і Румунією. А я б поцікавився у угорців з Угорщини, чи готові вони до війни з Україною, аби в разі перемоги отримати вже давно чуже їм Закарпаття? Де мільйон людей аж ніяк не є угорцями - і це при тому, що наразі найбільші нацменшини Угорщини сягають десь під 50.000 осіб?
Степан Крук -учаснику 2016-06-20 / 11:43:48
Отожбо! А ніхто ж і не заперечує, що соціально - політична ситуація розхитується, провокуються міжнаціональні конфлікти, тасуються дипломатичні карти.... Я про інше! В області нема реальної підтримки цього екстримізму з боку населення в силу його толерантності. Спроби розхитати Закарпаття штучні, тому мертвонароджені.
старий дідо 2016-06-20 / 11:42:22
Усе у тебе добре Степане.
І дачі Медвечуківської не є в Жденіеві, тото майже база Київського Динамо, як її починала будувати залізна дорога.
І прапори мадярські не висять на сільрадах у Берегівському районі. А всі мешканці цього району розуміють українську бесіду.
І ліси цілісінькі в Рахівському, Воловецькому та Великоберезнянському районі, нико їх не рубать.
І контрабанди у нас не є, і про наркотики нико не був у Закарпатті.
Конечно, що щи не Лугандон, айбо вже і не толерантне Закарпаття.
спарта 2016-06-20 / 11:41:41
Для того, щоб серйозно дестабілізувати ситуацію потрібні серйозні людські ресурси. На Сході повно "нестабільних" з народження ватників-пуканів. Хто буде за пів-літру або дозу ширки в Закарпатті зі зброєю бігати гойкаючи навіть не знаю що? Російські війська? Угорські?
учасник 2016-06-20 / 11:20:08
Ви тут пишете , зразу видно хто гавно ,а хто думає .
Так от для тих хто думає , по "модному" для притомних.Ситуація яку описав Семенченко ,була більш ніж реальністю в кінці весни і на протязі
всього літа 14-го року .
Путін або пукін як ви кажете ,буквально
вимагав від Орбана тотальної дестабілізації ,з послідуючим вводом загонів оборони на Закарпаття .
І це не вигадки ,це знов же як модно говорити ,інсайдерська інформація ,
просто Орбан і сам роздумував ,та й американці жорстко втрутилися .
І коли ви пане Степан Крук спокійно ходили по базару ,і всі жителі області ,думали што туй "вшитко спукійно" вторгнення загонів ,вже було підготовлене .
Це вже потім Орбан літав у Київ вибачатися і запевняти "шо нич не буде"
і нич ся ни ладить ".
То добре шо все обійшлося ...і в нас все спокійно ...
Степан Крук 2016-06-20 / 10:28:57
Семенченко озвучив ситуацію на Закарпатті, якої насправді нема, але яку дуже хочуть бачити кремлівські балалайщики! Потуги Кремля привести ситуацію в краї у відповідність із заявленою Семенченко є, але закарпатці розумніші за москальських жлобів та Семенченка! Не дочекаєтеся! Це толерантне Закарпаття, а не Лугандон!
Місцевий 2016-06-20 / 10:27:58
Укопкали гівнюка у Кривому Розі, а воно на Закарпаття приплелосі.
учасник 2016-06-20 / 10:13:17
Всяка шушера на сайт підвалила!
Та ви всі вмісті взяті і тисячної долі
ни вчинили для країни з того шо зробив
Семенченко .
Щи вам писки ходять ...
Сидите на діванях ,у цуравих штрінфлях...
Хто ваші імена знає ??? Хто вас упознає?
Стаття Семенченка не шо інше як превентив ,попередження якшо хочете .
Єдине шо його закарпатські консультанти
самі погано знають Закарпаття .
Вислів "ити на Вкраину", побутував за часів союзу ,і стосувався житніх областей України ,як то Кіровоградської ,Дніпропетровсьткої ,Полтавської та інших ,по відношенню до Львівської ,цей вираз ніколи не застосовувався .