Йдеться про 30-хвилинну радіопередачу на радіо «Версія+», де кандидат на посаду міського голови представляє виборцям себе та свою програму і кроки її реалізації та вирішення нагальних проблем міста у різних сферах, а також відповідає на запитання слухачів у прямому ефірі.
Окрім того, ЗОВ КВУ спільно з партнерськими організаціями «Моє місто Ужгород» та «М-Студіо» (м. Мукачево) пропонує кандидатам на посаду міського голови взяти участь у дебатах на місцевому телебаченні. Проте, як з’ясувалося, кандидати проявляють великий інтерес до виходу в прямий ефір тільки на словах. Більшість після попередньої згоди вімовляються від пропозиці, мотивуючи таку відмову своєю надмірною зайнятістю.
Варто зазначити, що радіо- і теледебати на місцевому рівні є абсолютно новим для Закарпаття елементом передвиборчої кампанії. Це не запланований виступ на мітингу, а жива розмова із гострими запитаннями, яка потребує швидкої реакції та певних ораторських навичок. Тож далеко не всі політики, що претендують на керівні ролі в місті можуть вважати себе здібними дебатувати в прямому ефірі.
Саме формат дебатів у прямому ефірі дозволяє виборцю побачити реальний портрет кандидата, а не заховане, до неприємності усміхнене фото на біг-борді, а також визначити інтелектуальну вартість слів кандидата, а не читати текстівки у тисячах листівках, що кидаються під двері чи у поштові скриньки, бо це ознака того, що кандидат боїться прямої зустрічі зі своїм виборцем.
Андрій Ребрик
01 березня 2006р.
Теги: