Спостерігачі Комітету Виборців України саме в рамках кампанії в обласному центрі фіксують найбільшу кількість чорного піару. Як в засобах масової інформації, переважно електронних, так і в друкованих формах.
Окрема особливість фінішу виборчої кампанії в Ужгороді – фальшиві замінування виборчих штабів партій.
Тема підкупу виборців в останній тиждень також вийшла на перший план, при чому по всій області. Однак наразі не оприлюднено жодних реальних доказів спроби підкупу, окрім повідомлень «очевидців» чи «свідків», переважно у соцмережах. Відтак, як і на старті виборчої кампанії, коли оприлюднювалися цілі списки тих, хто начебто займався підкупом виборців на Закарпатті, на її фініші ця тема перетворюється у виборчу технологію, яка експлуатується політичними силами.
Зважаючи на перераховане, у Комітеті виборців України прогнозують, що у день виборів повідомлень про підкуп виборців буде по кілька на годину.