Станом на 03 жовтня на вулицях Ужгорода зафіксовані носії зовнішньої реклами із символікою партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» та її кандидата на посаду міського голови – Михайла Качура.
Ці рекламоносії були встановлені до 29 вересня – часу, коли міський осередок партії зареєстрував список кандидатів у ТВК та реєстрації Михайла Качура як кандидата на посаду міського голови.
«Якщо би це було основне порушення у виборчому процесі...», – так прокоментував ОПОРІ народний депутат України від «Блоку Петра Порошенка «Солідарність» Валерій Пацкан факт появи білбордів із ознаками агітації до моменту реєстрації кандидатів під час їх офіційного представлення. Його колега по фракції Роберт Горват додав: «Можливо, рекламне агентство щось наплутало».
Водночас нові білборди представників цієї політичної сил, які почали з’являтися у період після 29 вересня, уже містять вихідні дані.
03 жовтня в Ужгороді на будівлі готелю «Закарпаття» зафіксовано рекламу партії «ДемАльянс», яка також не містить вихідних даних. Голова обласного осередку партії Олександр Пересоляк запевнив спостерігача ОПОРИ, що інформація з вихідними даними на рекламі повинна бути, він найближчим часом перевірить, чи вона там є.
03 жовтня зафіксовано розтяжку із символікою партії «Патріот», яка зареєстрована Ужгородською ТВК як учасник виборчого процесу. Вихідних даних ця продукція не містить.
03 жовтня у місті Перечин Закарпатської області зафіксовано білборд із символікою партії «Відродження», від якої зареєстровані кандидати до місцевих рад, зокрема – й до Закарпатської обласної ради. Вихідних даних продукція не містить.
02 жовтня у місті Мукачево Закарпатської області зафіксована зовнішня реклама із інформацією про кандидата на посаду міського голови Івана Чубирка. На рекламоносії вказується, що у приміщенні працює громадська приймальня кандидата. На продукції не вказана інформація про вихідні дані.
Також станом на 01 жовтня в Ужгороді зафіксовані білборди із символікою політичних сил без вихідних даних, зокрема – ВО «Батьківщина», ВО «Свобода», «КМКС Партія угорців України», «Наш край», «5.10». Усі вони на той момент уже були зареєстровані як учасники виборчого процесу. Але ці рекламоносії з’явилися до моменту їх реєстрації як таких.
Станом на 01 жовтня в Ужгороді на деяких вулицях залишилися білборди без вихідних даних із фотографією кандидата на посаду міського голови Богдана Андріїва, які з’явилися до моменту його реєстрації як кандидата.
Рекламоносії, які почали з’являтися після моменту його реєстрації, уже містять інформацію з вихідними даними.
Станом на 03 жовтня в Ужгороді продовжують знаходитися білборди та сітілайти кандидата на посаду міського голови шляхом самовисуванняВіктора Погорелова, з яких він, як чинний міський голова, вітає з Днем міста. Рекламоносії з’явилися до моменту реєстрації Віктора Погорелова як кандидата.
Кандидати на посаду міського голови Ужгорода шляхом самовисування Марія Бадида та Володимир Чубірко розмістили свою зовнішню рекламу лише після реєстрації як кандидатів. На їх рекламоносіях знаходиться інформація із вихідними даними.
ОПОРА нагадує: згідно із статтею 56 Закону України «Про місцеві вибори», до друкованих агітаційних матеріалів належать плакати, стенди, листівки, постери, інша друкована продукція з написами, що стосуються передвиборної агітації, а також матеріали, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами.
Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється.