Про це повідомили у прес-службі Укрзалізниці.
У додатковому поїзді № 225/226 Харків – Ужгород до кінцевої станції доїжджає лише близько 15 % пасажирів. На дільниці від Львова до Ужгорода у цьому поїзді майже порожні вагони. Такі результати аналізу попиту на цей маршрут, який провели фахівці пасажирського господарства Укрзалізниці. Через це прийнято рішення з 7 липня додатковий поїзд № 225/226 Харків – Ужгород, який призначався у періоди масового попиту, відмінити. Цей поїзд курсуватиме для перевезення організованих груп дітей у такі дні: з Харкова – 12, 25 липня та 4, 7, 27 серпня, а з Ужгорода – 14, 17 липня та 6, 9, 29 серпня.
Зі Львова до Ужгорода мандрівники зможуть обрати будь-який із шести поїздів: № 99 Київ – Ужгород, № 207 Київ – Ужгород, № 81 Київ – Ужгород, № 108 Одеса – Ужгород, № 829 Львів – Ужгород та № 601 Львів – Солотвино.
ТЧМІ 2015-06-12 / 17:00:46
Залізниця сама встановила незручний для пасажирів графік руху, а потім каже що нема пасажиропотоку.
Читач 2015-06-12 / 09:37:57
А яким чином може бути заповнений цей потяг? Це питання до адміністрації Укрзалізниці. В розкладі він присутній, але купити квитки на нього майже неможливо. Потяг відправляється з Ужгорода по четвергам та неділям. Спробувати купити на нього квиток, наприклад, Ужгород-Київ, чи Ужгород-Львів, чи Ужгород-Вінниця, чи Львів-Київ просто неможливо. Жодний інтернет-ресурс продажу квитків це не дозволяє. Неможливо їх придбати і в залізничній касі на вокзалі завчасно, а тільки за добу до відправки потяга. І при цьому є вільними місця, якщо робити запит на станцію прибуття любу, яка після Києва (наприклад Гребінка, Харків). Нехай адміністрація Укрзалізниці проведе опитування у провідників потяга, в яких значиться кінцева зупинка Гребінка, що куди їдуть ці пасажири. Відповідь буде однозначною - до Києва. Ось і виходить, що потяг є, а квитки купити не можна і від цього мало хто знає, що він є. Результат - майже пусті вагони і збитковість маршруту.