Так, бруківкою вимостили пішохідні доріжки по вулицях Шевченка, Білецька.
Буквально за останній місяць устелено майже триста метрів асфальтобетону на тротуар, що веде до ЗОШ №2 та першого дитсадка. Влітку цього року таким же чином реконструйовано тротуар по вулиці Гагаріна від ж/д переїзду до колишньої ткацької фабрики. Торік відновлено майже півкілометра пішохідної зони по вулиці Білецькій, від готелю «Іршава» до мосту.
Проте складна економічна ситуація, яка охопила Україну, диктує свої умови як на звичайному побутовому рівні так і в напрямку відновлення і будівництва міської інфраструктури (житловий фонд, вулична та дорожня інфраструктура), функціонування об’єктів соціальної сфери (дитсадки, школи тощо). Простіше кажучи, зростання цін відчутно б’є по гаманцях громадян та міських бюджетах.
Через це сьогодні постає питання про подальше будівництво та реконструкцію міських тротуарів. Основна проблема зараз виникає із придбанням матеріалів. Крім того, що асфальтобетон купити дуже складно останнім часом він ще й суттєво подорожчав у порівнянні із минулими роками. Аби не бути голослівними наводимо конкретні цифри. Зараз тонна асфальтобетону коштує 1336 гривень, а торік у цей же період ту ж кількість матеріалу можна було придбати приблизно за 870 гривень.
Альтернативою асфальтобетону є бруківка. На зараз стає економічно доцільно використовувати її, адже ціна 1 м² коливається в межах від 85 до 100 гривень. Навіть зі всіма підготовчими роботами та оплатою працівників відновити сотню метрів тротуару бруківкою сьогодні вже дешевше ніж асфальтобетоном.
Виходячи з цього, очевидно, доведеться всі проекти давати на коригування цієї зими, щоб із приходом весни розпочати роботи на об’єктах.
Іршавська міська рада