Розташування транспортних засобів, покази свідків свідків на місці ДТП, а також схема дорожнього трафунку, яка підтверджується підписами обох учасників пригоди та свідками, однозначно вказує на вину водія маршрутного таксі. З першого погляду нічого дивного, як і в кожному місті, водії маршрутних таксі не виділяються ввічливим керуванням та дотриманням правил, адже ввечері постійно поспішають здати касу.
Відразу здивувало те, що працівник ДАІ, капітан міліції Іван Никорич, який прибув на місце автопригоди, взявши пояснення від двох свідків та склавши схему ДТП, повідомив, що подальше оформлення події буде відбуватися в ДАІ обласного центру.
Прибувши на місце, Іван Ткач змушений був чекати до першої години ночі уже наступної доби другого учасника пригоди. Водій одразу запропонував розійтися за мировою угодою, мовляв, відшкодує матеріальну шкоду сумою 2000 гривень, але принциповий активіст не погодився, оскільки матеріальний збиток був в рази більший. Після довгої бесіди капітана міліції з водієм та власником 11-го маршруту за закритими дверима настала черга другого учасника. Іван Ткач був шокований новиною, що протокол про адміністративне правопорушення намагаються «пришити» і йому, але на обурення та доводи журналіста інспектор Никорич виправдвав свої дії тим, що його, мовляв, не зрозуміють колеги по роботі, якщо він не вживе ніяких заходів стосовно журналіста та дорожнього контролера, який своєю діяльністю добряче "дістав" "стражів доріг".
Якщо подивитися на схему ДТП, стає зрозуміло, що вини І.Ткача в цій ситуації не видно, однак чого цього не бачать самі працівники ДАІ, залишається лишень здогадуватися.
Так само як лише здогадуватися можна і про винуватця підпалу авто активіста, якого зафіксувала відеокамера, але якого так і "не змогли" знайти і затримати доблесні закарпатські правоохоронці.
Ваня 2014-10-24 / 02:47:19
Цікаво коли вже працівники ДАЇ та інших підрозділів дійсно будуть служити народу, покищо народ горбатиться на них, а вони навіть і не в курсі що держава саме для цієї місії їх призвала на службу