І наводить прикладт з минулотижневих випусків:
"1. «Новини Виноградівщини» – «Юлія Тимошенко: «Я знаю, що відчувають люди на Сході. Аби зупинити агресора, потрібно згуртуватися світом.
2. Тячівська «Дружба» – «Юлія Тимошенко: «Потрібно протистояти появі нової кремлівської групи в Україні» ,
3. Воловецька "Голос Верховини» – «Юлія Тимошенка: Для людей, які живуть на Сході, дуже важливо мати діалог із владою»
4. «Вісник Хустщини» – «Юлія Тимошенко: Путін не зупиниться, якщо його не зупинити».
«Районки, які чотири роки писали про яника, поміняли лідера. Тепер жителям районів області районки розповідають про Юлю. При цьому позначка «політична реклама» або ж «передвиборча агітація» біля таких матеріалів відсутня», - констатує журналіст.
Тобто, виникає природне запитання: чи можна боротися за нову якість майбутнього старими методами?