А розпочалося дійство у Рахівському районі, селі Верхнє Водяне, де у сільському храмі Пресвятої Богородиці (настоятель – Георгій Алб) відбулася святкова літургія за участі хорової капели «Гармонія» з сусідньої Румунії (диригент – Юліан Димітру).
Відтак, надалі на Тячівщині, у селищі Солотвино відбулося урочисте зібрання за участі представників консульства, керівників румунських національно-культурних організацій, місцевих органів влади, чисельних гостей з Румунії, зокрема і депутата румунського парламенту Корніели Негруц. Участь у заході також взяли заступник голови Тячівської райдержадміністрації Василь Буга, начальник відділу з питань внутрішньої політики апарату РДА Любов Немеш, селищний голова Солотвино Юрій Ухаль та ін.
Генеральний консул Румунії в Чернівцях Елеонора Молдаван відзначила особливість цього Дня для всіх румунів, де б вони не проживали. Адже Румунія залишається для них історичною батьківщиною , звідки походять їхні предки, де вони завжди заряджаються духовними цінностями . До речі, на сьогодні на території Закарпаття проживає майже 40 тисяч представників цієї національної меншин. Відтак пані Молдаван зачитала звернення Міністра закордонних справ Румунії Тітуса Корлецяна.
Надалі відбулося покладання квітів до пам’ятника румунському правителю Стефану Великому, після чого культурно-розважальна програма продовжилась у комплексі «Діана». Перед багаточисленною публікою виступили відомі національні колективи та естрадні виконавці з Румунії, зокрема народний народні артисти Ніколає Фурдуй Янку та Георгій Турда.
За активний розвиток і збереження національних румунських традицій консул Елеонора Молдаван вручила особливі подяки представникам нацменшин - – заступнику голови Тячівської райдержадміністрації Василю Буга, селищному голові Солотвина Юрію Ухалю, депутату Тячівської райради Василю Мігалка, заввідділом програм румунською мовою Закарпатської телерадіокомпанії Тиса- 1 Ельвірі Кілару та ін..
Загалом святкування відбулося у доброзичливій та приємній атмосфері, - повідомляє прес-служба Тячівської райдержадміністрації.