Як повідомив заступник директора департаменту - начальник управління інфраструктури, транспорту та туризму Закарпатської ОДА Едуард Маляр закарпатські виставкові площі викликали неабиякий інтерес серед представників туристичних компаній. «Закарпаття отримало позитивні відгуки від відвідувачів виставки. Ми мали на меті заявити про можливості сільського та зимового туризму, а також нового напрямку – гастрономічного туризму завдяки чому можемо збільшити кількість туристів, які відвідують край. Також результатом роботи стала перспектива укладання нових домовленостей у сфері туризму», - зазначив Едуард Маляр.
Загалом у виставці взяли участь представники туристичних компаній із 44 країн світу. Однією з ключових тем виставки став гастрономічний туризм. У гастрономічних турах знайомство з музеями та пам'ятками історії та архітектури поєднується з насолодою вишуканої місцевої кухні. Акцент на гастрономічному туризмі в останні роки роблять, зокрема, Словаччина, Польща, Угорщина, Кіпр, а також Львів і Закарпаття.
Департамент ЖКГ, будівництва та інфраструктури Закарпатської ОДА