Як встановило Відділення, під час розрахунків вартості робіт, БТІ безпідставно застосувало завищені нормогодини, що не передбачено Збірником норм часу на роботи і послуги. До того ж, включило до розрахунку вартості послуг завищені відсотки обов’язкових відрахувань. Зокрема, неправильно визначений відсоток нарахувань у фонд зайнятості, збір на обов’язкове державне пенсійне страхування. Це призвело до безпідставного стягнення зі споживачів Іршавського р-ну завищеного розміру плати на окремі види робіт БТІ.
Також Закарпатське обласне відділення АМКУ рекомендувало виконкому Іршавської райради припинити дії з ознаками антиконкурентних. Як встановило Відділення, райрада не внесла зміни до розпоряджень від 20.01.2006 року №388/24/06 та від 21.03.2006 року №400/25/06, якими затверджено калькуляції вартості нормо-години для Іршавського БТІ. А також – не привела їх у відповідність до нормативних документів Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства. Як наслідок, це дало можливість Іршавському БТІ стягувати зі споживачів завищену вартість послуг протягом 2005-2006 років та І кварталу 2007 року.
Прес-центр Антимонопольного комітету України
24 липня 2007р.
Теги: