Загалом у конкурсі брали участь 1112 оглядачів вагонів, з яких кваліфіковане журі обрало трьох найкращих. Аби довести свої уміння, залізничникам довелося не лише продемонструвати ґрунтовні знання теорії, але й усього за 10 хвилин оглянути три різнотипних вагони – критий вагон, піввагон та платформу — та виявити всі несправності, які загрожують безпеці руху. Завершальною частиною конкурсу стало розбирання та збирання автозчепки на швидкість.
«До конкурсу звичайно готуюся, бо без практики неможливо швидко розібрати і зібрати автозчеплення. Проте, для цього перед конкурсом достатньо потренуватися кілька днів. Просто важливо зрозуміти, на чому найбільше затрачається часу, і приділити цьому трошки більше уваги. Потренувавшись таким чином протягом тижня, мені вдалося розібрати і зібрати автозчеплення за 19 секунд, що на 4 секунди швидше порівняно із минулорічним показником. Щодо теоретичних знань, то вони просто мають бути. Усі нюанси професії за тиждень чи місяць вивчити неможливо, тому літературу та різноманітні нормативні документи читати потрібно постійно, бо, як говориться, без теорії немає практики» — поділився спостереженнями учасник конкурсу старший оглядач вагонів ПТО Львів вагонного депо Клепарів Володимир Козак.
У підсумку змагань на Донеччину Львівська залізниця споряджає Володимира Козака, його колегу із Ужгорода Антола Яноша Маркуша та оглядача вагонів з Ковеля Миколу Чміля, - повідомили Закарпаття онлайн в ДТГО «Львівська залізниця».
депо Чоп 2013-07-10 / 17:25:51
Якщо 1112 оглядачів брали участь у конкурсі то хто в той час забезпечував безпеку руху поїздів?