Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобани

Із 3 330 км автодоріг області практично п’ята частина не ремонтувалась десятиліттями, а фінасування дорожнього галузі не дотягує і до чверті від науково-обгрунтованої потреби.Такі невтішні дані оприлюднив сьогодні на зустрічі з журналістами начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Маркович

Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобаниСаме тому дорожники вважають своїм першочерговим завданням збереження існуючих доріг. Але тільки через крадіжки та руйнування огорож, автобусних зупинок, окремих елементів конструкцій мостів (металічні троси, перила), дорожніх знаків і т. д. Службі завдано збитків на 350 тисяч гривень. Наприклад, із 11 новеньких сучасних атозупинок вздовж траси Чоп – Київ повністю познімали оргскло, і тільки на одній частково залишився дах. Але не тільки вандали руйнують шляхи області, свій “внесок” у цю ганебну справу вносять і стихійні сміттєзвалища, і ринки на узбіччі, і самовільне будівництво об’єктів сервісу, і прокладання газопроводів та комунікацій.

Щодо нарікань автомобілістів на низьку якість наших доріг, то, як переконує Василь Маркович, проблема полягає не тільки в хронічному недофінансуванні галузі, але й в різниці стандартів, які застосовують при будівництві шляхів. Так товщина покриття за євростандартами повинна бути не менше 1 метра, в той час як наші вітчизняні де-не-де “дотягують” до 40 см. Зрозуміло, що строки “життя” доріг відповідно різняться.

Головний дорожник краю покладає надію на те, що зі змінами в дорожньому господастві країни з 2008 року, коли, окрім доріг державного значення, решта буде передана на баланс місцевим органам виконавчої влади, зміниться і сам підхід до утримання та будівництва шляхів. “Кошти будуть скеровуватися безпосередньо на місця. І тоді кожен керівник району, селища, села покаже, який він є господар” – зазначив Василь Маркович.

А поки що в найближчих планах дорожників будівництво мосту через річку Ріка на 87-му кілометрі автодороги Долина-Хуст в с. Вучкове Міжгірського раойну та реконструкція ділянки автодороги Київ-Чоп, яка йде в обхід с. Середнє Ужгородського району.

Наостанок Василь Маркович зазначив, що автобани у нас у нас з’являться тільки тоді, коли знайдуться потужні інвестори, які візьмуться за реалізацію такого багатомільйонновитратного проекту. Адже для того, щоб автобан почав приносити прибуток, через нього щодоби повинні проходити мінімум 15-20 тисяч авто. Наразі планується, що перша платна дорога буде побудована в напрямку Харків – Дніпропертровськ і перший платний відрізок її буде довжиною 176 км. Наскільки прибутковим виявиться цей експеримент – покаже час.
Закарпаття online
07 червня 2006р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

16:32
/ 1
У Франції відкрили перше у світі індустріальне виробництво целюлози з опалого листя на основі стартапу закарпатця Валентина Фречки
01:03
/ 8
На Закарпатті наразі перебуває 40% усього релокованого бізнесу України
20:35
На третій рік війни об'єми будівництва в Ужгороді майже втричі перевищили довоєнні показники – ЛУН
22:24
Зміни в митному законодавстві ЄС спричинили черги вантажівок перед КПП "Вишнє Нємецьке - Ужгород"
23:35
/ 1
Пов'язана із львівським бізнесменом фірма купила ще один дозвіл на видобуток мінеральної води на Закарпатті
11:11
/ 3
Посуха знищила більшу частину врожаю хурми на Закарпатті
22:05
Торік з прибутками спрацювали 73% підприємств Закарпаття
11:19
АРМА оголосила конкурс на управління ключовим логістичним комплексом Закарпаття "Термінал Карпати"
15:47
/ 2
Завершення будівництва євроколії на ділянці Чоп—Ужгород заплановано на 2025 рік
11:31
/ 1
На аукціонах "Земельного банку" за суборенду землі на Закарпатті ціна за гектар сягла майже 10 000 грн
00:59
/ 3
Підняття мінімальних роздрібних цін на вино стане подарунком для продавців "лівого" вина – Гарновдій
14:59
/ 3
Триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом – "Укрзалізниця"
11:13
Через закарпатську митницю найбільше експортують зерно та деревину, а імпортують - легковики та вантажівки
15:01
Цьогоріч на Закарпатській митниці найбільше податків сплачено за ввезення автомобілів, моніторів і проєкторів, телефонів та водонагрівачів
13:47
/ 1
Індустріальний парк на Берегівщині, один з трьох в Україні, отримає державні 148 млн грн на будівництво залізничних колій та електричної інфраструктури
16:31
З початку року на Закарпатті ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 3,3%
16:18
У серпні споживчі ціни на Закарпатті зросли на 0,6%
01:28
З Харківщини на Закарпаття релокувалися 11 компаній корпорації родини Шуфані
20:51
/ 2
В Ужгороді будують завод із виробництва лікарських препаратів з плазми крові
20:22
/ 2
На Закарпатті за рік податкові надходження від туристичної галузі зросли на 45%
20:43
На Закарпатті запрацював "сухий порт" "Термінал Чорнотисів"
13:52
Кооператив із Закарпаття третину врожаю яблук продав у Європу
11:38
У Горонді на Закарпатті планують збудувати вже три сухих порти
17:38
На кошти ФАО кооператив з Берегівщини планує виробляти вино
20:17
/ 6
Кабмін сьогодні зареєстрував новий індустріальний парк у Мукачеві: планують залучити 36 млн євро інвестицій
» Всі новини