Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобани

Із 3 330 км автодоріг області практично п’ята частина не ремонтувалась десятиліттями, а фінасування дорожнього галузі не дотягує і до чверті від науково-обгрунтованої потреби.Такі невтішні дані оприлюднив сьогодні на зустрічі з журналістами начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Маркович

Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобаниСаме тому дорожники вважають своїм першочерговим завданням збереження існуючих доріг. Але тільки через крадіжки та руйнування огорож, автобусних зупинок, окремих елементів конструкцій мостів (металічні троси, перила), дорожніх знаків і т. д. Службі завдано збитків на 350 тисяч гривень. Наприклад, із 11 новеньких сучасних атозупинок вздовж траси Чоп – Київ повністю познімали оргскло, і тільки на одній частково залишився дах. Але не тільки вандали руйнують шляхи області, свій “внесок” у цю ганебну справу вносять і стихійні сміттєзвалища, і ринки на узбіччі, і самовільне будівництво об’єктів сервісу, і прокладання газопроводів та комунікацій.

Щодо нарікань автомобілістів на низьку якість наших доріг, то, як переконує Василь Маркович, проблема полягає не тільки в хронічному недофінансуванні галузі, але й в різниці стандартів, які застосовують при будівництві шляхів. Так товщина покриття за євростандартами повинна бути не менше 1 метра, в той час як наші вітчизняні де-не-де “дотягують” до 40 см. Зрозуміло, що строки “життя” доріг відповідно різняться.

Головний дорожник краю покладає надію на те, що зі змінами в дорожньому господастві країни з 2008 року, коли, окрім доріг державного значення, решта буде передана на баланс місцевим органам виконавчої влади, зміниться і сам підхід до утримання та будівництва шляхів. “Кошти будуть скеровуватися безпосередньо на місця. І тоді кожен керівник району, селища, села покаже, який він є господар” – зазначив Василь Маркович.

А поки що в найближчих планах дорожників будівництво мосту через річку Ріка на 87-му кілометрі автодороги Долина-Хуст в с. Вучкове Міжгірського раойну та реконструкція ділянки автодороги Київ-Чоп, яка йде в обхід с. Середнє Ужгородського району.

Наостанок Василь Маркович зазначив, що автобани у нас у нас з’являться тільки тоді, коли знайдуться потужні інвестори, які візьмуться за реалізацію такого багатомільйонновитратного проекту. Адже для того, щоб автобан почав приносити прибуток, через нього щодоби повинні проходити мінімум 15-20 тисяч авто. Наразі планується, що перша платна дорога буде побудована в напрямку Харків – Дніпропертровськ і перший платний відрізок її буде довжиною 176 км. Наскільки прибутковим виявиться цей експеримент – покаже час.
Закарпаття online
07 червня 2006р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

19:04
/ 1
Активне будівництво сонячних електростанцій розбалансувало енергосистему України
19:15
Уряд зареєстрував 12-й на Закарпатті індустріальний парк "Карпати" у Чинадійові
18:50
Лідерами по сплаті туристичного збору на Закарпатті в поточному році залишаються Поляна, Баранинці та Ужгород
13:25
Кабмін зареєстрував у Сваляві 11-й на Закарпатті індустріальний парк "СОЛЬВА-ТЕХ"
12:51
/ 1
Між Ужгородом і Чопом, де паралельно прокладуть євроколію, вже перекладено 3,5 км широкої колії з 8,3 км необхідних
11:09
У січні на Закарпатті ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 1,5%
23:01
Познайомити світ із Винами Срібної Землі – головна мета ГО "Асоціації виноградарів, виноробів та дистиляторів Закарпаття", – Олександр Гарновдій
15:36
Закарпатська митниця розповіла про особливості експорту, імпорту та транзиту в перший місяць 2025 року
11:36
/ 1
"Укрзалізниця" замовила релокованому з Сіверськодонецька на Закарпаття "Імпульсу" обладнання нової євроколії Чоп-Ужгород за 244 млн
17:28
/ 2
Фонд гарантування передав активи та зобов'язання "Комінвестбанку" до "АСВІО БАНКУ"
11:16
/ 21
На Тячівщині виробник меблів планує залучити 160 працівників із Бангладеш Фото новина
11:26
Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО) вирішила підтримувати малих виробників вина Одеської та Закарпатської областей Фото новина
18:05
/ 1
Торік на Закарпатті функціонувало 48,8 тис. суб’єктів господарювання, з яких 5,7 тис. – підприємств-юридичних осіб, 43,1 тис. – фізичних осіб-підприємців
00:07
/ 2
Кабмін зареєстрував новий індустріальний парк "Мужай" на території Берегівської громади
16:50
/ 60
НБУ визнав закарпатський "Комінвестбанк" банкрутом
14:26
/ 1
Цьогоріч на Закарпатті за 11 місяців сплатили туристичного збору на 4,2% більше, ніж торік
17:30
За січень–вересень 2024-го на Закарпатті коефіцієнт покриття експортом імпорту становив 0,93
17:38
У пункті пропуску "Лужанка – Берегшурань" запустили оформлення вантажівок
17:20
/ 6
Євроколію на ділянці "Чоп-Ужгород" не зможуть побудувати до кінця року
16:32
/ 1
У Франції відкрили перше у світі індустріальне виробництво целюлози з опалого листя на основі стартапу закарпатця Валентина Фречки Відео новина
01:03
/ 8
На Закарпатті наразі перебуває 40% усього релокованого бізнесу України
20:35
На третій рік війни об'єми будівництва в Ужгороді майже втричі перевищили довоєнні показники – ЛУН
22:24
Зміни в митному законодавстві ЄС спричинили черги вантажівок перед КПП "Вишнє Нємецьке - Ужгород"
23:35
/ 1
Пов'язана із львівським бізнесменом фірма купила ще один дозвіл на видобуток мінеральної води на Закарпатті
11:11
/ 3
Посуха знищила більшу частину врожаю хурми на Закарпатті
» Всі новини