Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобани

Із 3 330 км автодоріг області практично п’ята частина не ремонтувалась десятиліттями, а фінасування дорожнього галузі не дотягує і до чверті від науково-обгрунтованої потреби.Такі невтішні дані оприлюднив сьогодні на зустрічі з журналістами начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Маркович

Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобаниСаме тому дорожники вважають своїм першочерговим завданням збереження існуючих доріг. Але тільки через крадіжки та руйнування огорож, автобусних зупинок, окремих елементів конструкцій мостів (металічні троси, перила), дорожніх знаків і т. д. Службі завдано збитків на 350 тисяч гривень. Наприклад, із 11 новеньких сучасних атозупинок вздовж траси Чоп – Київ повністю познімали оргскло, і тільки на одній частково залишився дах. Але не тільки вандали руйнують шляхи області, свій “внесок” у цю ганебну справу вносять і стихійні сміттєзвалища, і ринки на узбіччі, і самовільне будівництво об’єктів сервісу, і прокладання газопроводів та комунікацій.

Щодо нарікань автомобілістів на низьку якість наших доріг, то, як переконує Василь Маркович, проблема полягає не тільки в хронічному недофінансуванні галузі, але й в різниці стандартів, які застосовують при будівництві шляхів. Так товщина покриття за євростандартами повинна бути не менше 1 метра, в той час як наші вітчизняні де-не-де “дотягують” до 40 см. Зрозуміло, що строки “життя” доріг відповідно різняться.

Головний дорожник краю покладає надію на те, що зі змінами в дорожньому господастві країни з 2008 року, коли, окрім доріг державного значення, решта буде передана на баланс місцевим органам виконавчої влади, зміниться і сам підхід до утримання та будівництва шляхів. “Кошти будуть скеровуватися безпосередньо на місця. І тоді кожен керівник району, селища, села покаже, який він є господар” – зазначив Василь Маркович.

А поки що в найближчих планах дорожників будівництво мосту через річку Ріка на 87-му кілометрі автодороги Долина-Хуст в с. Вучкове Міжгірського раойну та реконструкція ділянки автодороги Київ-Чоп, яка йде в обхід с. Середнє Ужгородського району.

Наостанок Василь Маркович зазначив, що автобани у нас у нас з’являться тільки тоді, коли знайдуться потужні інвестори, які візьмуться за реалізацію такого багатомільйонновитратного проекту. Адже для того, щоб автобан почав приносити прибуток, через нього щодоби повинні проходити мінімум 15-20 тисяч авто. Наразі планується, що перша платна дорога буде побудована в напрямку Харків – Дніпропертровськ і перший платний відрізок її буде довжиною 176 км. Наскільки прибутковим виявиться цей експеримент – покаже час.
Закарпаття online
07 червня 2006р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 1
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
10:51
/ 7
За грантами, отриманими на сади, в Україні лідирує Закарпаття
22:08
/ 20
Під велетенський деревообробний завод на Закарпатті зареєстрували індустріальний парк
21:56
У 2023-му через Закарпатську митницю експортовано товарів на майже 32 млрд грн, а імпортовано на понад 106
15:24
На Закарпатті торік зареєструвалися 7688 нових платників податків, а припинили діяльність 4720
14:30
Цьогоріч єдиного податку на Закарпатті сплачено на 17,5% більше, ніж торік
10:11
На Закарпатті надходження від туристичного збору за рік зросли на 14%
22:23
угорщина завертає вантажівки з України в "Загоні" через відсутність оформлених документів Т1
20:01
/ 7
На Закарпатті незаконно будують деревообробний завод, для роботи якого потрібно 32 тисячі лісовозів щороку, – природозахисники
20:49
Цьогоріч у зоні діяльності Закарпатської митниці товарів імпортовано утричі більше, ніж експортовано
18:32
/ 1
На Закарпатті закладуть плантацію лохини в горщиках
19:55
Виноградар з Херсонщини, господарство якого – в зоні бойових дій, консультує фермерів на Закарпатті
21:34
На Закарпатті у поточному році, в порівнянні з 2022-м, експорт товарів зменшився на 27%, імпорт – на 16,5%
18:35
Закарпаття дає українському виноградарству нове життя – виноградар з Херсонщини
09:50
34 гектари малини, лохини та полуниці: поблизу Мукачева працює релоковане ягідне підприємство
18:22
/ 1
Газорозподільне підприємство АТ "Закарпатгаз" увійшло до складу НАК "Нафтогаз України"
17:07
/ 4
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у електрифікацію ділянки Чоп-Мукачево
» Всі новини