Які нові заходи застосовуватимуться щодо імпорту автомобілів, ми попросили розповісти начальника відділу митних платежів Чопської митниці Наталю Погрібну.
«Спеціальні заходи, незалежно від країни походження та експорту, - розповідає Наталя Василівна, - застосовуються терміном на три роки щодо імпорту в Україну товару, що має такий опис: автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені переважно для перевезення людей (категорія М1 - транспортні засоби, що мають не менше ніж 4 колеса, які використовуються для перевезення пасажирів та мають не більше 8 місць для сидіння, крім сидіння водія), з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з робочим об'ємом циліндрів двигуна понад 1000 см3, але не більш як 2200 см3, нові (бензинові), та класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодами 8703 22 10 00 та 8703 23 19 10. Спеціальні заходи із запровадження спеціального мита щодо імпорту в Україну вищезазначеної продукції, здійснюються залежно від робочого об’єму циліндрів двигуна:
- понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3 у розмірі 6,46 %;
- понад 1500 см3, але не більш як 2200 см3 у розмірі 12,95 %».
Довідково: спеціальні заходи не застосовуються, якщо автомобілі походять та експортуються з таких країн-членів СОТ, як: Ангола, Бангладеш, Бенін, Буркіна-Фасо, Бурунді, Камбоджа, Центральноафриканська Республіка, Чад, Конго, Джибуті, Гамбія, Гвінея, Гвінея-Бісау, Гаїті, Лесото, Мадагаскар, Малаві, Малі, Мавританія, Мозамбік, М'янма, Непал, Нігер, Руанда, Сенегал, Сьєрра-Леоне, Соломонові Острови, Танзанія, Того, Уганда, Замбія.
Прес-служба Чопської митниці
Саня 2013-04-09 / 18:39:34
Та у жебраків - українців машини коштують дорожче, ніж у багатих німців! Грім би впалив у того, хто цей заканопроект придумав і прийняв. Введіть уже мито на повітря для народу.