Робочі питання:
1. Про виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Ужгорода за 2020 рік.
Доповідач: Павло ЛОГВІНОВ –начальник управління економічного розвитку міста.
2. Про результати проведення внутрішнього контролю та аудиту в бюджетному процесі м. Ужгорода за ІІ півріччя 2020 року.
Доповідач: Леся ГАХ – директор департаменту фінансів та бюджетної політики.
3. Про упорядкування руху приміських автобусних маршрутів по місту Ужгород.
4. Про визнання переможця конкурсу.
Доповідач: Петро БОБИК – начальник відділу транспорту.
5. Про електронну реєстрацію дітей у комунальні заклади дошкільної освіти та дошкільні відділення закладів загальної середньої освіти Ужгородської міської ради.
6. Звіт про роботу управління освіти за 2020 рік.
Доповідач: Наталія МУХОМЕДЬЯНОВА – начальник управління освіти.
7. Про надання дозволу на списання основних засобів в КНП “Ужгородська міська дитяча клінічна лікарня” Ужгородської міської ради.
8. Звіт про роботу управління охорони здоров’я за 2020 рік.
Доповідач: Василь РЕШЕТАР – начальник управління охорони здоров’я.
9. Звіт про роботу відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за 2020 рік.
Доповідач: Олена ГОРОХОВА – начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
10. Звіт про роботу відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за 2020 рік.
Доповідач: Тетяна МАГА – начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
11. Про передачу об’єктів комунальної власності.
12. Звіт про роботу управління капітального будівництва за 2020 рік.
Доповідач: Адам ЮРКО – начальник управління капітального будівництва .
13. Про зміни у складі адміністративної комісії.
14. Про зміни до рішення виконкому 27.07.2016 № 238.
Доповідач: Віталій ПЕКАР – заступник начальника управління правового забезпечення.
15. Про виконання цільових Програм за 2020 рік.
16. Звіт про роботу департаменту міського господарства Ужгородської міської ради за 2020 рік.
17. Про погодження розміщення місця збору твердих побутових відходів.
18. Про затвердження переліку актів списання багатоквартирних житлових будинків із комунального балансу міста.
19. Про малі архітектурні форми ( з критичними зауваженнями).
20. Про взяття на облік футбольного поля.
21. Про зовнішню рекламу.
22. Про переоформлення дозволу на розміщення об’єкта зовнішньої реклами.
23. Про переоформлення (відмову) та надання дозволу на розміщення збірно-розбірних гаражів.
24. Про укладення договорів найму.
25. Про приватизацію державного житлового фонду.
26. Про квартирний облік.
27. Про надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою (з доповненнями 1, 2).
Доповідач: Володимир БАБИДОРИЧ – директор департаменту міського господарства.
09:00 | Чергове засідання виконкому Ужгородської міськради Ужгородська міська рада |
12:00 | Пресконференція, головною темою якої стане 100 днів роботи комісії з питань транскордонного співробітництва, туризму і рекреації Закарпатської облради Ужгородський пресклуб (пл. Жупанатська, 15/4) |