ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Робочі питання:
1. Про анулювання погодження місця розташування пересувного обладнання та підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг, зміни до рішення.
2. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
3. Про погодження цілодобового режиму роботи.
Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
4. Про поштові адреси.
5. Про надання погодження на внутрішнє перепланування і переобладнання житлових приміщень (квартир).
Доповідач: Самсонов Леонід Васильович — в.о. начальника управління містобудівного комплексу та земельних ресурсів.
6. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, укладення договору іпотеки, відмову у наданні дозволу на реалізацію майна, внесення змін в рішення виконкому, надання статусу.
7. Про подання прокурора міста Ужгород.
Доповідач: Арокгаті Марина Юріївна — начальник служби у справах дітей.
8. Про прийняття гр. Береш А.А., на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Доповідач: Сушко Андріана Антонівна — начальник управління праці та соціального захисту населення.
9. Про умови конкурсу на перевезення пасажирів.
Доповідач: Пугачов Володимир Олександрович — начальник відділу транспорту державних закупівель та зв’язку.
10. Про надання дозволів на проведення земляних робіт.
11. Про зовнішню рекламу.
12. Про автономне опалення.
13. Про проведення поділу, оформлення та реєстрацію права комунальної власності на нерухоме майно.
Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
10:00 | IV Обласна спартакіада Закарпатського обласного товариства інвалідів ВОІ (СОІУ) Ужгород, СК „Юність” |
10:00 | Засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради Ужгородська міська рада (мала зала) |
11:00 | Брифінг на тему проведення «Кубка Дружби – 2013» з нагоди 50-річчя спортивного орієнтування в СРСР та Україні Ужгород, Закарпатська ОДА (прес-центр ОДА) |