Ужгородцям продемонструють найдорожчу та найкреативнішу рекламу.
Кому і для чого потрібна найдорожча реклама? З року в рік половина населення США включає свої телевізори і безвідривно спостерігає одне з головних спортивних подій року — гру за Суперкубок (Super Bowl) з американського футболу.
Але крім любителів спорту, це подія чекають і любителі креативної реклами. Найбагатші компанії світу викладають мільйони доларів за можливість показати рекламу свого продукту під час цієї гри, до якої креативщики готуються не гірше, ніж самі спортсмени.
Розміщення одного 30-секундного ролика між таймами досягло цього року позначки в 4 мільйони доларів (торік ціна складала 3,5 мільйона), що стало рекордом за весь час проведення Суперкубка (і це не рахуючи витрат на створення рекламних роликів). Приміром, в 2012 році, за рекламу під час Суперкубка було витрачено 262,5 мільйона доларів, а за останні 10 років — 1,85 мільярда доларів!
Вартість показу — 20 гривень.
10:00 | Відкрита першість Ужгорода з боксу серед юнаків Ужгород, спортивний комплекс "Іппон" |
11:00 | Турнір з волейболу серед чоловічих команд ветеранів пам’яті ректора УжНУ Володимира Сливки Ужгород, СК «Юність» |
19:00 | Показ найдорожчої та найкреативнішої реклами Ужгород, Закарпатський академічний обласний театр ляльок "Бавка (пл. Театральна, 10) |