Днями завершила свою роботу комісія спеціального розслідування нещастя, члени якої назвали конкретні причини та безпосередніх винуватців даного випадку.
За інформацією голови комісії, головного державного інспектора з охорони праці Державної інспекції нагляду в промисловості та за об’єктами підвищеної небезпеки територіального управління Держгірпромнагляду у Закарпатській області Василя Василинчука, головними причинами нещасного випадку стали порушення вимог безпеки під час експлуатації машин, механізмів, устаткування та невиконання вимог інструкції з охорони праці.
Особами, які допустили порушення вимог законодавчих і нормативних актів з охорони праці, визнано начальника пасажирської підвісної канатної дороги (ППКД) Василя Глебу, котрий під час ремонту майданчика нижньої станції провів короткочасний пуск ППКД, не попередивши про це по рації і не отримавши згоди на пуск чергових охоронців. Частка вини за випадок лежить і на потерпілому, який не погодив з безпосереднім керівником чітке визначення меж робочої зони, вийшовши на обхідний шків.
На основі зібраних матеріалів комісія також дійшла висновку, що нещасний випадок з охоронцем вважається пов’язаним з виробництвом. Про це Закарпаття онлайн повідомили в Держгірпромнагляді у Закарпатській області.