Причини катастрофи літака, який тільки в 2011 році вступив на службу до прикордонників, буде з'ясовувати спецкомісія. Поки розглядаються три основні версії: помилка пілота, відмова техніки і навіть витівки контрабандистів. Однак, попередню причину аварії наразі не називають, бо ще потрібно розшифрувати записи "чорної скриньки".
– Пілот був дуже досвідчений, за спиною 500 годин нальотів, що стосується техніки, такі літаки стоять на службі багатьох країн Європи, тому ми і вибрали Diamond. Крім того, літак проходить черговий техогляд в кінці квітня, ніяких відхилень не було. Не можна виключати версію, що лайнер могли збити. Хоча виявити цю машину в небі не просто. Вона безшумна і літає на великій висоті, а значить, практично не помітна, – розповідають в Держприкордонслужбі України.
Однак читачі Закарпаття онлайн з числа свідків у коментарях розповідають, що в даному випадку літак літав низько, понад головами людей, що відпочивали на річці у Великому Березному, по-суті лякаючи їх.
Вийти на місце катастрофи допоміг мобільний телефон командира – він не зіпсувався і весь час працював.
За словами керівників Держприкордонслужби України, на період слідства літаки Diamond, яких в Україні було три екземпляри, знімуть з польотів. Для з'ясування причин аварії залучать фахівців з Австрії.
Патрульний літак Diamond-42 був виготовлений 2010 року. Наліт з початку експлуатації цього борту, який зазнав аварії, становивв 226 годин. На літаку було встановлено спеціальне обладнання для здійснення тепловізійної та відеозйомки місцевості.
Копча 2012-07-08 / 16:19:35
Вели хлопці через Яворник групу іноземних туристів а літак заважав культурно відпочивати от його і попросили приземлитися хто ж знав що на Яворнику нема злітної смуги. От така Х..ня малята як казав дід Панас.
Бодак 2012-07-06 / 22:56:33
а шо каже Щербей?Шо то не ун?
пррравда 2012-07-06 / 19:23:33
я чув як мотор почав биркати - спочатку робив нормально на одних довгих тонах, а потім на розвороті він начав так робити - бир бир бир і заглох - так як би пальне закінчилося.
вони тягнули на поляну але шо висота була мала то не змогли там сісти, а по верхушках і в ліс завалилися
Ігор 2012-07-06 / 10:47:26
Який кисню нема? Кисневе голодання буде від 3000 м. Люди на лижах катаються на 3000 і нічого їм нема. Швидше всього порушення правил польоту, або поломка на малій висоті. Такий літак і спланувати міг десь на поле, якби був час.
пілот 2012-07-06 / 10:05:30
Цікаво, чому прикордонна служба привселюдно не розглядає елементарну версію відсутності кисню в повітрі і що в літаку офіцери були без масок? Це гори, а не степи, і "досвідчений" пілот мав би знати, що на висоті 700м в горах нема кисню...
Мірко Щербей з Вуловця 2012-07-05 / 22:02:12
но шо ??уже і самольоти падавуть не?Вертайте мене назад на МЧС тоди не будуть падати,а Зелінського угнати треба,раз при ньому такоє стається не?Шо би не вповіли але при мені бив порядок вшиткі вповідять.Я лем муг мало політати на вертольотови на півічко в Прагу,або ще кудись но такоє не било
Вася 2012-07-05 / 21:51:26
"Вийти на місце катастрофи допоміг мобільний телефон командира"-а раніше не міг допомогти зразу після зникнення?Це якась мутка.Нормальні АДЕКВАТНІ пілоти не будуть літати над головами людей.Жаль сім"ї загиблих,а таких "досвічених" не дуже.Скільки аварій на дорогах із-за таких же "професіоналів".