Учні 5–9 класів на сайт конкурсу надсилали презентації та тези своїх досліджень (проектів) на заздалегідь запропоновані загальні теми. Юні історики порівнювали передумови та наслідки відміни кріпосного права в Росії та рабства у США. Школярі, які захоплюються фізикою і технікою, конструювали пристрої та прилади із пластикових пляшок.
Астрономи-початківці мали самостійно сформулювати та розв’язати оригінальну задачу, використовуючи при цьому фотознімки космічних об’єктів. Юні екологи створювали мапу України з позначенням несанкціонованих сміттєзвалищ і вносили пропозиції щодо використання або переробки пластикових відходів.
У номінації «Еколог-Юніор» кращими стали:
- Василь Качур, учень 8 класу ЗОШ с. Тросник Закарпатської області (позначив на карті несанкціоновані смітники і дослідив їх вплив на довкілля, а також запропонував схему зрошувальної системи із пластикових пляшок);
- Катерина Сергієнко, учениця 6 класу ЗОШ № 16 м. Костянтинівка Донецької області (результати діяльності гуртка «Екологічне краєзнавство»);
- учнівський колектив НВК № 25 м. Кіровограда (нестандартні способи збереження природи та впливу на екологічно несвідомих громадян).