Позиція керівників Іршавського району – Віктора Феєра та Станіслава Сухана –категорична: вузькоколійку треба передати на баланс обласної адміністрації, а відтак — району. «Ми готові віднайти кошти у бюджеті, десь заощадити, десь оптимізувати роботу, але зберегти вузькоколійку, її утримувати та охороняти», – зазначає Віктор Феєр.
Підтримують таку ініціативу і Берегівський та Виноградівський район. Вони готові залучати районні лісництва, які б допомагали в утриманні вузькоколійної залізниці. Таким чином вже вдалося відновити 8-кілометрову ділянку на території Берегівського району.
Збереження маршрутів на ділянці цієї залізниці вкрай важливі для жителів цих трьох районів. Крім того, якби вузькоколійка була на балансі області та районів, було б простіше залучати інвесторів, розвивати туризм у регіоні. Але для цього необхідне основне – вберегти ділянку вузькоколійної залізниці від рук вандалів.
У ході наради прийняли рішення надіслати листа до міністерства транспорту та інфраструктури від Закарпатської облдержадміністрації, що область готова прийняти на баланс вузькоколійку. А новостворена робоча група повинна провести відповідні розрахунки.