Призначення та перерахунок пенсій, видача пенсійних посвідчень, страхових свідоцтв та довідок, оформлення виплати пенсії у разі виїзду за кордон, юридичні консультації, прийом звернень громадян – ось неповний перелік послуг, які надаються в залах обслуговування за принципом «Єдиного вікна». Перевага такого принципу - зручність доступу всіх категорій громадян до необхідної інформації. У будь-який час протягом робочого дня, без визначення спеціальних днів і годин, може здійснюватися прийом громадян. Про це Закарпаття онлайн повідомили з прес-центру ОДА.
- У приймальні «Єдиного вікна» працюватиме вісім працівників Пенсійного фонду. Близько 50 осіб щодня без черг можуть вирішити всі питання. Громадянам відтепер не потрібно бігати кабінетами, витрачати свій час, - розповіла начальник головного управління Пенсійного Фонду України у Закарпатській області Анастасія Пентек.
Це друга приймальна за принципом «Єдиного вікна», котру відкрили на території Закарпаття. За таким принципом, окрім управління Ужгородського району, працює і управління Пенсійного фонду обласного центру.