Карпатський бренд сприятиме просуванню традиційної продукції

В Ужгороді відбулась робоча зустріч «Розвиток Карпатського бренду для місцевих продуктів харчування» для зацікавлених сторін, з числа виробників продукції, науковців та експертів з туризму у створені Карпатського бренду.

Карпатський бренд сприятиме просуванню традиційної продукції

У ході зсідання, 27 квітня 2012 року координатор Проекту FiBL Наталія Прокопчук представила останні рішення Державного секретаріату з економічних питань (SECO, Швейцарія) щодо ідеї створення майбутнього проекту розвитку Карпатського бренду для продуктів харчування. Учасники обговорили наступні кроки, які потрібні для досягнення спільної цілі.

Як повідомив Лідер Проекту FiBL Тобіас Айзенрінг, продукти харчування з Карпат користуються високим попитом не тільки серед українських споживачів, а й серед багатьох іноземних туристів. Цінність карпатських краєвидів, культури та традицій формують основу високо оціненим продуктам харчування, що є важливим капіталом та значним джерелом доходу для регіону.

За словами керівника Туристичного інформаційного центру Закарпаття Олександра Коваля, сьогодні, однією з ключових передумов підвищення конкурентноздатності традиційних товарів та послуг, що виробляються у Закарпатті, як на внутрішньому так і на зовнішньому ринку є підвищення оцінки їх якості та престижності споживання. Споживати продукцію, що виготовлена в Українських Карпатах, а для нас у Закарпатті вже зовсім скоро стане престижно. Екологічність умов вирощування сировини, традиційність та натуральність технологій створення продукту формуватиме маркетингову цінність та додану вартість. Споживач у Києві, Донецьку, Харкові, Одесі знає, що таке Карпати, але мало хто знає, а що саме вробляється у Карпатах.

Науковцями кафедри туризму УжНУ вже розроблено попередню концепцію подальших кроків, щоб підкреслити ідентичність тих груп товарів, що є традиційними для Карпат, підсилити тих виробників, що займаються натуральним та традиційним виробництвом. У людей є досвід, бажання, потреба створювати та відтворювати технології, адаптовувати їх до сучасних реалій. На нашу думку, до числа найважливіших інструментів формування свідомості та усвідомлення споживачем відмінностей між продуктами що є традиційними для регіону, виробленими на основі традиційних технологій та продуктів, що виробляються у промислових масштабах є формування бренду, під котрим ми розуміємо репутацію та імідж, певний набір очікувань та асоціацій, що виникають у споживачів, та породжують у них зв’язок з місцем виготовлення, торговою маркою, або виробником, повідомив Олександр Коваль.

За словами проректора УжНУ, завідувача кафедрою туризму Федора Шандора, за останні роки в Закарпатті створено декілька унікальних проектів, не лише для Закарпаття, але й України загалом, це перш за все єдина Карпатська сироварня у селі Нижнє Селище, дегустаційний зал меду, лекварю. Ми переконані, що розвивати туризм, без економічного розвитку громад не можливо. На кожному малому виробництві працюють люди, у створенні традиційних продуктів приймають участь сотні жителів нашого краю. Кінцевий продукт коштує дорожче, але унікальність, походження, смакові властивості дозволяють продати його дорожче. Дані продукти дозволяють рекламувати туризм та відпочинок у Закарпатті.

Сьогодні формується перелік перспективних груп товарів, що можуть бути об’єднані Карпатським брендом. Територією впровадження проекту, стануть 4 області українських Карпат.

 Людмила Коваль, Турінформ Закарпаття

27 квітня 2012р.

Теги: бренд, Карпати, туризм

Коментарі

912 29.04.2012 / 01:07:58
Дуже погано, коли про такі стратегічні речі говорять не фахівці, а люди, які відношення до брендингу не мають.

911 28.04.2012 / 09:15:46
жуть. набір фраз і термінів. екскурсоводи про створення бренду, то десь так як штукатури про інженерію ейфелевої башні

НОВИНИ: Соціо

12:33
/ 1
У Буштині відкрили стели на честь воїнів Мукачівського прикордонного загону Фото новина
08:47
На Закарпатті оприлюднили графік вимкнень електроенергії на 7 грудня
18:57
/ 3
На Закарпатті запустили процес забудови вітряками гори Гострої - частини Смарагдової мережі
15:27
Військові, ветерани та волонтери отримали державні нагороди до Дня ЗСУ Фото новина
13:26
/ 7
В Ужгороді патрульний надав домедичну допомогу чоловікові після бійки
09:15
Нічний удар по залізниці спричинив масові затримки поїздів на Закарпаття
18:14
До Мукачева прибув черговий евакуаційний поїзд із Дніпропетровщини Фото новина
17:23
У Мукачеві проведуть в останню путь полеглого захисника Володимира Луканинця Фото новина
12:03
На війні з рф поліг захисник із Виноградова Андрій Кириченко
11:11
У Чехії розшукують 22-річну закарпатку Фото новина
10:59
/ 2
Затриманий на хабарі суддя Олександр Пелих мобілізувався до ЗСУ
09:20
/ 13
Керівником Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області призначено Костянтина Черпіцького Фото новина
09:08
/ 2
Чопський прикордонний загін очолив Євгеній Бабич Фото новина
09:01
На Закарпатті оприлюднили прогнозований графік можливих відключень електроенергії на 5 грудня
16:52
На війні з рф помер військовий із села Свобода на Берегівщині Михайло Дерда Фото новина
13:56
В Ужгороді відкрили міні-скульптуру «Різдвяний цвіркун» Фото новина
09:09
Актуальний графік відключень електроенергії на Закарпатті 4 грудня
23:08
На війні поліг Василь Русин з Бистриці Чинадіївської громади Фото новина
18:00
В Ужгороді відкрилася Резиденція Святого Миколая
15:22
Туристичний потенціал Закарпаття презентували на виставці у Стокгольмі Фото новина
12:45
На Хустщині після повторного спалаху гепатиту А в Ізі посилили протиепідемічні заходи
11:17
/ 3
У Мукачеві запряцював перший в області крематорій для тварин Фото новина
10:03
У НПП «Синевир» посилили патрулювання через ризики незаконних рубок ялинок перед новорічними святами
09:04
На Закарпатті 3 грудня діятиме погодинне відключення електроенергії
18:17
/ 1
У Перечині перепоховали Героя Ярослава Токаря, який у 2023-му загинув під час боїв у Бахмуті Фото новина
» Всі новини