Розповів Сергій Кубрак і про те, що вивіска загалом погодження з органами місцевої влади не потребує, адже не є рекламою. Так голова обласного відділення антимонопольного комітету прокоментував встановлення міською владою Ужгорода нових правил щодо розміщення вивісок. Однак, при цьому додав: такі рішення – щодо встановлення правил – органи місцевого самоврядування приймати право мають. Але нерідко і самі порушують законодавство, спричиняючись до антиконкурентних дій.
«Нещодавно спеціалісти Антимонопольного комітету аналізували Закон України «Про рекламу» і постанову Кабміну, яка прийнята в реалізацію цього закону, в тому плані, як їх дотримуються органи місцевого самоврядування. І прийшли до висновку, що деякі рішення, прийняті на рівні органів місцевої влади, порушують Типові правила розміщення зовнішньої реклами, Закон», - розповів Сергій Кубрак.
Наприклад, законодавство за його словами, «визначає сплату за оренду місця розташування рекламного засобу в залежності від його площі, а не від його виду. Але здебільшого органи місцевого самоврядування в своїх рішеннях визначають, що плата повинна здійснюватись не тільки за площу рекламного засобу, але й виходячи з виду рекламного засобу, що є прямим порушенням законодавства». Спеціалісти Закарпатського відділення Антимонопольного комітету кваліфікували такі дії, як «антиконкурентні дії влади», відтак, поставили керівних осіб до відома і зобов’язали скасувати відповідні рішення.
Тетяна Кашуба, Закарпаття онлайн