Крім того, складна ситуація і з оновленням парку авто – як області, так і Ужгорода зокрема. Як розповів Олександр Воронін, якщо в 2006-2007 роках по області оновлювалось до 100 одиниць автотранспорту, то за останні роки ця цифра становить максимум 10 на рік.
По Ужгороду ситуація ще гірша: за останні два роки, за словами Олексія Кулі, голови міської Асоціації перевізників, «в місто не прийшло жодної машини, жодного нового автобуса». Автопарк – як Закарпаття, так і обласного центру – почав старіти, і наразі змінити ситуацію, підняти рівень обслуговування пасажирів перевізники, за їх словами, не мають змоги.
Все – через те, що, не зважаючи на постійне зростання ціни палива, мастильних матеріалів і всіх інших «складових» перевезення, тарифи на перевезення піднімати не дозволено. «З грудня 2010 року тарифи на паливо, наприклад, зросли на 130%, на скраплений газ – на 160%, – розповів Олександр Воронін. – Загальне підвищення всіх складових склало 50% в удільній вазі тарифу. І, хоч всіма відповідними законами визначено, що при підвищенні ціни на паливо на 10% тарифи мають переглядатись, однак, цього так і не відбувається».
Тариф сьогодні жорстко регулюється органами міської влади. І, як переконують перевізники області, в Закарпатті він чи не найнижчий у порівнянні з іншими областями країни. «У Львові пасажиро-кілометр коштує 30 копійок, в Івано-Франківську – 27 копійок, у Тернополі – 33, 6 копійки. А у нас ціна на пасажиро-кілометр складає усього 23 копійки», – розповів Олександр Воронін. Через скрутну ситуацію, перевізники вдалися до звернення в органи міської влади. Та поки жодної реакції на звернення немає: діє заборона на підвищення тарифів.
Тим часом, присутній на прес-конференції Богдан Андріїв, член комісії з безпеки дорожнього руху в м. Ужгород, запевнив: влада знає про існуючу проблему і намагатиметься ситуацію вирішувати. «Найближчим часом заплановане засідання комісії з цін Ужгородської міськради, де, серед іншого, розглядатиметься і питання тарифів. Опісля ж буде виконком, де це питання так само обговорюватиметься», – пообіцяв Богдан Андріїв.
Тетяна Кашуба, Закарпаття онлайн
То є неправда. 2012-04-03 / 11:29:52
Знаємо скільки коштує бензин, і знаємо, що маршрутки "забивають" вдвічі більшою кількістю пасажирів, ніж є сидячих місць (від котрих йде підрахунок). Елементарна арифметика підказує, що жодна поїздка для маршрутки не є збитковою, при сучасному тарифові. Андріїїв, мабуть, вирішив назбирати собі (та ін.) гроші на вибори. Аби вони (вибори) були для нього безкоштовні, тобто, щоб підкуп виборців ми і оплатили.