Кілька членів виконкому зізналися, що не ознайомилися уважно з проектом рішення, тому розбиратися з ним почали просто на засіданні. Річ у тім, що наприкінці січня цього року відповідальність за питання зовнішньої реклами в Ужгороді було перекладено з муніципальної поліції на Департамент міського господарства, який і має вести всю дозвільну документацію, договори та інші документи стосовно розміщення зовнішньої реклами. Однак замість того, аби оперативно провести громадські слухання з такого болючого для ужгородців питання, Департамент вирішив обійти цю юридичну вимогу прийняттям тимчасового Порядку розміщення зовнішньої реклами.
До честі членів виконкому, вони вирішили зняти це питання з порядку денного і відправити на доопрацювання, зобов’язавши Департамент міського господарства дотриматися права на громадське обговорення і подати на розгляд членів виконкому не тимчасовий, а постійний документ.
Тетяна Літераті, Ужгород.in
Роман 2012-03-21 / 17:38:55
У нас в місті не можливо провести гром. слухання, для того щоб вони важались такі які відбулись, на них має бути присутня більша половина громадян міста - а це близько 70тис. чол...)) Погорєлов проти будь яких гром.слухань...