Окрім чітко прописаних норм з’явилася ще й їхня візуалізація, яка покликана зорієнтувати замовників та виробників вивісок, що будуть встановлюватися в межах історичного центру міста. Втім, громадськість усвідомлює, що наявність правил не гарантує їхнього неухильного дотримання, тому щиро сподівається на свідомість підприємців та фаховість працівників рекламно-виробничих агенцій.
«Чомусь побутує хибне переконання, що громада виступає проти когось. Насправді ж, небайдужі городяни мають на меті спільно з міською владою, підприємцями та рекламщиками зробити необхідну та нагальну річ – повернути рідному місту втрачену привабливість. Надзвичайно показовим є той факт, що багато виробників рекламних носіїв з розуміння поставилися до нововведень, а рекламна агенція «Дрім» навіть власним коштом надрукували буклети. З першого квітня в дію вступають нові правила і невідповідні вивіски на центральних вулицях міста будуть демонтовані. Ми всі зацікавлені в тому, щоб процес змін пройшов якомога спокійніше та осмисленіше» – відзначила представниця громадського руху «Комітет відродження Ужгорода» Вікторія Рижова.
Керівниця мистецького центру "Кубло" Тетяна Смріга висловила сподівання, що впорядкування вивісок в центрі Ужгороді піде лише на користь власникам та орендарям приміщень в історичній частині міста. «Ми знаємо, що все нове дається не одразу, по дорозі завжди виникає купа питань, якісь складні моменти. Але віримо, що підприємці та вся громада так само, як і ми, хотіли б жити у красивому місті. Це дуже важливо для нашої самоповаги, для розвитку кожної людини. Ми вже бачимо, що більшість підприємців готові йти назустріч і дуже добре розуміють, про що мова. Якщо взятися разом, із взаєморозумінням, то потихеньку все вийде і зміниться на краще. І нам буде приємно гуляти по Ужгороду. Нам буде комфортно ходити вулицями і ми знову відчуватимемо гордість».
Буклети з візуалізацією правил встановлення вивісок в історичному центрі будуть розповсюджені серед підприємців, представників рекламних агенцій та дизайнерів.
Іванко тот што Парадьош 2012-06-08 / 21:35:25
Кокс тягне наше мерію в сиву давнину, нажаль в них немає палочки -виручалочки, а тоб створили машину часу...і "полетели"
Читатель 2012-02-23 / 22:01:24
Господа! Не путайте эстетику с "тупыми правилами". И наоборот - в правилах не прописаны шрифты, размеры, детальный вид вывесок и т. д.
Читатель 2012-02-23 / 22:00:11
Да, на последнем фото, вывеска - КУДА ЭСТЕТИЧНЕЙ!!!!
Ігор Баран 2012-02-23 / 15:47:59
Подивіться на останнє фото - там вивіска Drogeria встановлена "як не можна". Про яке історичне обличчя мова ? Почитайте Петефі
Читатель 2012-02-23 / 13:45:46
А при чём тут Погорелов? Сами хозяева магазинов, разве, в таком вот дерьме жить хотят? Почему не начать с себя? Не заклеивать тупо окна, а подумать - красиво ли будет? Будет ли приятно клиентам?
Ivan 2012-02-23 / 08:53:32
Андрій молодець.)
Архітектор 2012-02-23 / 00:25:14
Гарні рекомендації, хоча дивлячись на те, що у нашого мера є багато друзів, які просто на просто проігнорують таку вказівку. Сумно через це!
Андрій 2012-02-23 / 00:00:39
Що робити тим у кого все вже відповідає стандартам?
Треба реагувати чи ні?