У ході підготовки спеціалісти фірми-розробника об’їхали головні напрямки залізниці, зафіксували координати нерухомих об’єктів і нанесли їх на відповідну електронну схему. На першому етапі розробки комплексу фахівці провели роботу з електронного опису 181 станції, 244 зупиночних пунктів, 369 світлофорів, понад півтисячі переїздів, кількасот мостів та багатьох інших об’єктів, розташованих на головному ходу Львівської залізниці у напрямку Ужгорода, Красного та Мостиськ.
Під час демонстрації на великому екрані можна було в реальному часі спостерігати за переміщенням рейкового автобуса на шляху від Львова до станції Красне і у зворотному напрямку. Передачу даних здійснював електронний пристрій, встановлений на локомотиві. Таким чином, диспетчер отримував необхідні йому дані для оптимізації руху потяга і перевізного процесу в цілому.
На сьогодні – це перший крок у побудові цілісної електронної схеми. Щоправда, рухомі об’єкти на ній, скажімо, локомотиви, які теж будуть переведені у цифрове зображення, можна буде бачити лише після встановлення на них відповідних навігаційних електронних пристроїв. Таким чином, на моніторі комп’ютера можна буде побачити весь перевізний процес. Це у свою чергу дасть можливість взаємодії з автоматизованою системою керування вантажними перевезеннями та з іншими системами. Планується, що вже у цьому році нову систему випробують на напрямку швидкісного руху Львів-Здолбунів, - повідомили з Львівзалізниці.
Фанат УЗ 2012-02-20 / 17:32:24
Чому фото поїзда польських залізниць РКР? невже нема якоїсь зачуханої фотки з "рідної" Львівської?
машиніст 2012-02-20 / 17:29:15
Хочу побачити супертехнологічні навігаційні прилади на убитих, роздовбаних,перелатаних локомотивах. Крім рейкових автобусів, мотриси начальника залізниці і нових Хюндай ставити навігацію на той хлам що на чесному слові толкає вагони безперспективно і недоцільно.