Всупереч кризі, 25% нових машин, які продають в Україні, є позашляховиками. Прийшовши в автосалон, українці все частіше вибирають не малолітражки або седани, а дорогі в обслуговуванні і "ненажерливі" позашляховики і кросовери.
У минулому році їх було продано понад 52 тис., що на 34% більше показника попереднього року. Таким чином, частка джипів в загальному обсязі продажів легковиків досягла 24%.
"Головна причина такого високого попиту на позашляховики - в першу чергу, менталітет. У суспільстві досі зберігається стереотип, що "у крутого пацана повинна бути велика машина". Ну і, звичайно, не можна скидати з рахунків погані дороги і кліматичні особливості",- зазначає президент асоціації автоімпортерів Олег Назаренко.
Для порівняння, в Європі на продажі позашляховиків припадає лише близько 10% ринку. Варто зазначити, що кожен 13-й легковик, проданий в Україні, коштував більше 35 тис. євро, або 368 тис. грн.
Більш того, минулого року українці придбали 26 авто сегмента Premium - Rolls-Royce, Maybach і Bentley. Їхні продажі в порівнянні з попереднім роком зросли на 50%. Кожен з таких автомобілів зазвичай імпортується (а часто і виробляється) на замовлення і коштує понад мільйон гривень. Як повідомлялось, у минулому році в Україні було продано 216 тис. нових автівок.
ТСН