Як зазначили в прес-службі "Укрзалізниці", дослідний зразок спеціалізованого автомата планується встановити на станції Київ–Пасажирський.
Такі автомати дозволять пасажиру не звертатись до залізничної каси, а самостійно та швидко роздрукувати білет по наявному номеру чи через штрих-код замовлення.
У повідомленні зазначається, що продаж квитків через Інтернет набуває популярності серед пасажирів - у січні 2012 року через Інтернет було реалізовано 2,06% проїзних документів.
А з моменту введення першого етапу цього сервісу (бронювання місць через всесвітню мережу) кількість пасажирів, що скористалися послугою, перевищила 1 млн.
"Такий сплеск популярності цієї послуги можна пояснити тим, що оформлення квитка через інтернет обходиться пасажиру на 2 гривні дешевше, ніж його придбання в звичайній касі і отже людина економить не лише час, але й гроші, хоча й невеликі", - зазначила начальник управління нормативно-технологічного забезпечення інформаційних технологій пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Ніна Кострубицька.