Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури, наказ набирає чинності з дня його офіційної публікації.
Нагадаємо, що пасажирські потяги матимуть таку класифікацію:
Інтерсіті + (ІС +) - денний швидкісний потяг, який курсує у прямому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше за припустимої швидкості до 200 км/год, вагони з місцями для сидіння 1-го і 2-го класу.
Інтерсіті (ІС) - денний швидкісний потяг, що курсує у прямому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 80 км/год і більше за припустимої швидкості до 160 км/год, вагони з місцями для сидіння 1-го і 2-го класу з можливим включенням вагонів 3-го класу.
Приміський потяг (П) - потяг, сформований з вагонів, призначених для перевезення пасажирів і ручного багажу у приміському сполученні.
Міський потяг (М) - потяг, сформований з вагонів, призначених для перевезення пасажирів і ручного багажу у міському сполученні з певною кількістю місць для сидіння.
Регіональний експрес (РЕ) - денний швидкісний потяг, що курсує у прямому і місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 70 км/год і більше за припустимої швидкості до 140 км/год, вагони з місцями для сидіння 2-го і 3-го класу з можливим включенням вагонів 1-го класу.
Регіональний потяг (P) - денний швидкий поїзд, що курсує у прямому і місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 50 км/год і більше за припустимої швидкості до 140 км/год, вагони з місцями для сидіння 2-го і 3-го класу.
Нічний експрес (НЕ) - нічний швидкісний потяг, що курсує у прямому і місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 70 км/год і більше за припустимої швидкості до 200 км/год, вагони РІЦ, СВ і купейні.
Нічний швидкий (НШ) - нічний швидкий поїзд, який курсує у прямому і місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 50 км/год і більше за припустимої швидкості до 140 км/год, вагони СВ, купейні і плацкартні.
Нічний пасажирський (НП) - нічний потяг, що курсує у прямому і місцевому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість до 50 км/год за припустимої швидкості до 140 км/год, вагони купейні і плацкартні з можливим включенням вагонів СВ.
Кожний тип потягу матиме індивідуальну емблему (символіку) і однотипне оформлення рухомого складу. На вагони, які включені до потягу, у певних місцях будуть нанесені значки для ідентифікації пасажирами типу потягу, категорії вагону і послуг, що надаються.
Значками будуть позначені місця для сидіння і клас вагону, спальні місця і категорія вагону, місця для пасажирів з дітьми, заборона куріння, вагон-ресторан, вагон-бар, кондиціонування повітря, вагон з місцями для перевезення велосипедів, вагон з купе для перевезення пасажирів-інвалідів, вагон з наданням послуг WiFi-інтернету.
Також у Змінах до Правил прописані обов`язки провідників/стюардів швидкісних пасажирських потягів.
машиніст 2012-01-13 / 12:38:48
класифікацію зробили під нові поїзди хюндай. а старі нічні скоро поріжуть на металолом і будемо їздити в товарняках.
пасажир 2012-01-12 / 17:44:44
нигда на закарпатті не буде людського поїзда - лем ті шо спишуть з львова або києва.нащо мудаки з штреги поодміняли остановки солотвинського поїзда - скорше їхати не став а пасажирам менінгіт. штрега - то рафінований маразм. кругле носять, а квадратне котять
Читатель 2012-01-01 / 20:21:06
А чего тут непонятного? Поезда "Ужгород-Киев", "Ужгород-Одесса" и т.д. всегда были, есть и будут ночными скорыми поездами. Чего тут неясного?
А насчёт "Львов-Мукачево" и др. интуитивно понятно, что это региональный поезд.
Demon Killer 2011-12-25 / 00:28:58
Прошу вибачення за перше питання. Відповідь на нього є на початку статті.
Demon Killer 2011-12-25 / 00:27:27
Ця класифікація досить близька до класифікації потягів у європейських країнах (там вона в різних країнах відрізняється, але загальна концепція подібна). Оскільки ціни квитків на наші потяги набагато нижчі, ніж у сусідів і не тільки сусідів, то, ймовірно, це буде використано для підвищення цін за рахунок зміни класифікації без особливого зростання швидкості та якості.
Хотілося б знати дві речі:
1) коли класифікація набуває чинності?
2) До яких конкретно класів віднесено потяги, що проходять через Закарпаття, а саме "Ужгород-Київ" № 99/100 і 81/82, "Ужгород-Харків", "Київ-Чоп", "Ужгород-Одеса", "Львів-Ужгород", "Львів-Мукачево" і "Львів-Солотвино"? Може, автори матеріалу нададуть таку інформацію?