Будь-який водій, який потрапить на шмат так званої "відремонтованої" Минайської, уже під час перших хвилин їзди почне лаятися: дорогу зробили, а люки... забули! Вірніше, вони там є – десь у ямах, на глибині (я міряла) 35-40 см від поверхні дороги!!! Та якщо туди колесо потрапить – нічого не врятує! Не знаю, чи виїжджали на це місце співробітники ДАІ, які би й мали дати відповідь на цілком математично обраховуване питання: наскільки підвищує вірогідність виникнення ДТП наявна кількість ям-люків (я нарахувала з 6) на одному кілометрі ніби відремонтованої Минайської?
З іншого боку: за всіма стандартами, у тому числі українськими, автодорогу й тротуар повинні відділяти бордюри, аби машини не виїжджали на пішоходів. Минайську ж так доремонтували, що ні бордюрів, ні доріжок не лишилося – таке враження, що все асфальтним катком зрівняли.
Знайти недоліків можна багато. Мене ж наразі особисто цікавить таке: хто підпише по цій дорозі акт виконаних робіт? Хто візьме на себе відповідальність перекинути сотні тисяч гривень державних грошей (наших із вами податків, дорогі читачі!) фірмі, яка робить вигляд, що ремонтує дорогу? І чи понесе відповідальність та людина, яка поставить свій підпис? І чи проконтролює це питання прокуратура (до речі, за законом, публікація в газеті вже має бути прийнята до розгляду, тож чекаю відповідь з прокуратури! – Авт.). І чи перевірить законність, ефективність використання коштів КРУ, а відповідність українським нормам – Держстандарт?
Та скільки можна над нами за наші ж гроші знущатися?!
Наталія Логойда-Петерварі, "Закарпатська Правда", Karpatnews.in.ua
123 2011-09-25 / 21:33:00
Є вул.Берчені-вища ніж тротуар.Минайська-теж саме-вища тротурів-вся вода після дощів буде на тротуарах-і де людям ходити?Цих горешляховиків треба розігнати і нічого не платити за таку халтуру.Одним словом-УРОДИ.
Голос 2011-09-25 / 20:33:00
Це все продовження ямкового ремонту, спершу асвальтують а потім ремонтують комунікації, щоб на наступний рік мали що латати. Цеж вам не македонці, які роблять дороги на 10-ть років до першого ямкового ремонту.