По залізничних станціях, депо та інших організаціях закарпатського відділення залізниці було розіслано телеграму, підписану заступником начальника Львівської залізниці О. Єфіменком, яка стала повною несподіванкою для самих залізничників і викликала обурення людей, які користуються послугами Укрзалізниці. У розпорядженні йдеться про те, що "у зв'язку з малонаселеністю та збитковістю перевезень" із 1 жовтня 2011 року буде скасовано "курсування дизель-поїздів підвищеної комфортності № 801/802 сполученням Тячево-Ужгород, № 803/804 Ужгород-Хуст". Здавалося б, у цьому розпорядженні немає нічого особливого, воно йде у руслі "оптимізації" залізничних перевезень, про яку вже давно й багато говорять. Але це тільки на перший погляд. Насправді ж скасовується рух поїзда, який є найзручнішим засобом сполучення закарпатської глибинки (Тячівського, Хуського, Виноградівського, Берегівського районів) із обласним центром!
Аргументація нібито зрозуміла: "у зв'язку з малонаселеністю та збитковістю перевезень". Але хочеться запитати авторів такого розпорядження: а десять років тому, коли було прийнято рішення про створення і початок руху поїзда підвищеного комфорту, на Закарпатті була більша населеність? Чи не було збитковості пасажирських перевезень? Але ж загальновідомо, що приміські пасажирські перевезення в усьому світі збиткові! Відзначимо, що нещодавно була значно підвищена вартість квитків на "Едельвейс". То невже й це не допомогло?
Поява поїзда "Едельвейс" на маршруті Хуст-Ужгород, Тячів-Ужгород свого часу стала значним кроком уперед Львівської залізниці: по-перше, потяг із м'якими сидіннями, бар-стійкою став надзвичайно комфортним для пасажирів, які нарешті у поїзді змогли відчувати себе людьми, по-друге, графік поїзда став дуже зручним для пасажирів, час у дорозі було суттєво зменшено.
Рішення керівництва Львівської залізниці викликало неабияке обурення серед пасажирів. У перший же день, 23 вересня, пасажири поїзда Ужгород-Тячів написали звернення до генерального директора Укрзалізниці п. Козака:
Василь Шаркань, Голос Карпат