Бескидський тунель розташований на перевалі між Опорецькою сільрадою Сколівського району Львівщини та Скотарською Воловецького району Закарпаття. Його довжина — 1700 м. Звели австрійці 1886 року. На вході та виході до тунелю є дві колії. Усередині одна. Щодня там проходять по 25 пасажирських та вантажних поїздів в одну сторону.
— Новий тунель зможе пропустити по 50 потягів в обидва боки, — розповідає Лілія Криницька із прес-центру Львівської залізниці. — Зараз через Бескидський тунель іде транзит між Азією та Європою. Це частина шляхопроводу Італія–Словенія–Угорщина–Словаччина–Україна–Росія. Європа найперше зацікавлена у ньому, тому кошти на проект надійдуть від "Європейського банку реконструкції та розвитку" і "Європейського інвестиційного банку".
Новий тунель коштуватиме $142 млн. Його довжина буде більшою — 1822 м. Цього і наступного року Львівська залізниця зробить підготовчі роботи — підведе нову колію, прокладе шляхи для вивезення гірської породи, електропостачання.
— Бескидський тунель майже в аварійному стані. Щороку ми вивозимо звідти 1500 тисяч тонн льоду. У ньому немає водовідведення. Новозбудований матиме освітлення, вентиляційні витяги, водовідведення, гарні арки, — каже Лілія Криницька.
Бескидський тунель — другий за довжиною підземний прохід в Україні. На Львівській залізниці усього їх 14. Лише половина — чинні.