Як уже повідомляло Закарпаття онлайн, результати слідства розглядала у понеділок, 1 серпня, комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Закарпатської ОДА.
Встановлено, що місце, де трапилася трагедія — територія колишнього свалявського лісокомбінату (промислової зони). Тут знаходилися технічні приміщення та вантажні крани різного призначення, котрі перебували у власності ТОВ "Сольво-Еко".
Під час попереднього розслідування з'ясовано, що 1 червня ц. р. керівництво згаданого підприємства прийняло рішення списати з балансу кран та здати його на металобрухт. Причиною цього стала непридатність до подальшої експлуатації козлового крана ЛТ-62 1979 року випуску через деформацію рами, яка не підлягає відновленню, ймовірністю руйнування та падіння. В подальшому, згідно договору поставки товару, 15 червня 2011 року ТОВ "Сольво-Еко" продало ТОВ "Максфер" кран як металобрухт. У свою чергу ТОВ "Максфер" ще 6 червня 2011 року уклало договір з мукачівським ПП "Карпат-Буд" про демонтаж вказаного крана. Наразі не відомо достеменно, кому ж усе-таки він належить, і хто повинен понести відповідальність за три смерті.
Для демонтажу вантажного крана ПП "Карпат-Буд" без оформлення трудових відносин для виконання робіт найняли загалом п'ять громадян. Відомо, що ніякого первинного інструктажу працівники не пройшли, нема жодного запису про працевлаштування на підприємстві у трудовій книжці, ніяких внесків до Пенсійного фонду, жодних страхових умов у разі нещасного випадку. До цього ж списку додамо відсутність дозволу на виконання вантажопідйомних робіт на території лісокомбінату та документації, яка б надавала точну інформацію про стан крана.
Те, що вже трапилося, на жаль, змінити не можна: під час демонтажу вантажного крану та відрізання його частин, уся несуча частина крану впала та придавила трьох закарпатців. Отримавши травми, несумісні з життям, чоловіки 1950, 1956 та 1963 років народження загинули на місці пригоди.
На території Закарпаття є ще три таких стотонних крани: у Тересві, Чинадієві та Ясінях. Заступник голови Закарпатської ОДА Іван Бушко дав завдання створити спеціальну комісію, яка б дослідила стан кожного з них. "Слід детально вивчити цю проблему. Необхідно перевірити всі ділянки в краї, де працюють з металобрухтом, перевірити, чи працівники пройшли інструктаж, чи є необхідні для виконання робіт ліцензії та дозволи. Ми повинні зробити все, аби уникнути подібних трагедій", — зауважив високопосадовець.
Розслідування нещасного випадку ще не завершене, не всі обставини з'ясовані, слідство триває.
За інформацією Голоса Карпат