Безумовно, в повному розумінні назвати маяком цей об'єкт важко і не потрібно – маленька, сантиметрів зо 20, скульптурка, виготовлена Михайлом Колодком, є "дзеркальним" відображенням Миколайчика, що наприкінці минулого року оселився на протилежному кінці Пішохідного мосту. Вона є смішною подобою американської статуї Свободи. Замість факела в неї вмонотовано світлодіод, що працює на батарейці, і котрий, як повідомив кореспондентові Закарпаття онлайн сам автор, є надзвичайно економним, а тому міняти джерело енергії доведеться не часто.
О 16-й "з копійками" стартував "Парад закарпатського флоту" від організаторів Ужгородської регати. Власне регату в повноцінному і повномасштабному запланованому її розумінні – веселого дійства, сплаву річкою Уж на немоторних човнах, що мало відбутися сьогодні, перенесено через погодні умови на пізніше. І, мабуть, виправдано, бо і в нинішньому "врізаному" форматі шоу у деяких плавзасобів були очевидні проблеми з плавучістю (див. фото).
До вечора триватимуть і святкові заходи з нагоди Дня чеського побратима в Ужгороді – зокрема на площі Богдана Хмельницького, де встановлена концертна сцена і "фірмові" намети з гербом Ужгорода, зараз відбуваються концерт і шоу-програма. Фотозвіт з них ми розмістимо дещо пізніше.
юрий 2011-08-30 / 19:50:00
ужгороду нужны и памятники и "кавеэны" и праздники.... - но... когда в городе нет воды, асфальта, дворники собирают только макулатуру, а подъезды и лифты "краяне" используют, как туалет, - все эти меропреятия выглядят, извините меня, за прямоту, как под..обка!!! да... к стати - очень хорошим и полезным был бы для ужгорода фестиваль нелегала и контробандиста.
АНЦЯ 2011-07-29 / 13:29:00
ТУЙКЫ(!) СЫТЫЙ ГОЛОДНОГО НЕ РОЗУМ1Э!!!
п.Тамара 2011-07-28 / 18:05:00
Марина, если Ратушняк не расчитался с М. Колодком за "Лихтарика" /работа, кстати, серйозная / , то по какому праву рядом со скульптурой висит табличка вещающающая. что меценат Ратушняк.
Справедливо ее убрать и что этому препятствует?
Марина 2011-07-28 / 10:33:00
777 - Колодко самостійний творець, а не член чиєїсь команди, сьогодні він, завтра інший. Хлопець отримав поштовх. Після того як Ратушняк не заплатив йому гроші за роботу над памятником ліхтарнику, він потребував підтримку. То що тут поганого, що йому надали її? Дружба, приятельські стосунки це не хиба. Якби тобі не заплатили за рік роботи, ти б що робив. 12 місяців по 3 тис за місяць. З чим і як жити.
777 2011-07-27 / 18:08:00
У всякому разі здорова критика хворобливо сприймається з боку друзів Колодка.
Скульптура Яна вийшла на славу, макет собору-ні. Ведмедик біля мерії з прапором на пузі жахливий, а по Легоцького та біля " Червоного бика"-цілком непогані. Друзі Михайла , не робить молодому чоловіку "ведмежу послугу", коли співаєте йому діфірамби.
2011-07-27 / 16:39:00
******. Ніхто з організаторів не перебуває в політиці! Навщо їм самопір. Це не правда. Хлопці живуть містом і тим що роблять. Подивіться, за десять років тисячі молодих людей прошли через громадську діяльність шандора, денисенка і компанії. Їх звинувачують у тому що вони люблять місто.
Думка 2011-07-27 / 15:21:00
А до чого тут мер? Він взагалі нічого не знає, що відбувається в Ужгороді. Ставиться нова страшна вивіска чи скульптурка на перилах. Його коштів і коштів міста це не торкається, тому казати, що краще б організатори ліфт поремонтували просто безглуздо... Може краще підтримати організаторів за спроби урізноманітнити життя. Самопіар? Так. а чому ні? Це погано? Здорова критика тільки приймається, я думаю кожен з тих хто тут переписується має телефон хоча б одного з організаторів, щоб зустрітися поговорити. Нездорова критика — признак неповноцінності та комплексів. одне можу сказати організаторам респект за те що вони тільки заради самопіару (а не грошей) роблять щось цікаве.
Доктор 2011-07-26 / 19:24:00
Читаю коментарии и радуюсь! Наконец-то в дом престарелых интернет провели!
причетна 2011-07-26 / 17:15:00
2 Андрей: безумовно!
Я з Вами повністю згідна! Ви праві!
Здорова критика - це завжди добре.
Але не оці уїдливі коментарі. ІМХО.
Андрей 2011-07-26 / 16:16:00
2 причетна:
зрозуміло, але, погодьтеся, і позиція агресивного несприйняття будь-яких критичних зауважень виглядає дивно. Мені, наприклад, подобається те що робить Ф. Шандор, але не в сенсі позитивного відношення до всіх заходів, а як до процесу, в якому, кінець-кінцем, кількість перейде в якість.
причетна 2011-07-26 / 15:39:00
2 іронічний читач:
я анікого не смішу, абсолютно!
ВИСЛОВИЛА СВОЮ ДУМКУ.
2 Андрій: буду стримувати уяву.
Я просто не люблю, коли принижують і обзивають людей, даючи їм образливі прізвиська.
Тим більше, коли я знаю цих людей особисто і розумію, що вони не заслуговують на образливі "слинобризкання" на сайті. Це стосується не Вас особисто.
А тих, хто не роблячи нічого сам, тільки критикує тих, хто хоч якось намагається покращити життя ужгородців (хоча б у плані розваг..)
Саша 2011-07-26 / 15:34:00
Ghostbuster, Віктор Ковінько
АБСОЛЮТНО ЗГОДНА!
Андрей 2011-07-26 / 15:06:00
2 Майужгородський ужгородець, 26.07.2011 14:34:
а зачем вы это сейчас сказали?
Нет, давайте при помощи пресс-службы и тамадокевееновцев бездеятельность власти превратим в туристическую атракцию - благо возможностей море: экстремальный пеший и автотуризм (дороги, указатели), ежегодные слёты поклонников фоллаута (внешний вид зданий), установить памятники следующим персонажам: Смиттярыку, и Клошарыку (повод понятен думаю), сореванования "для тех кому за 60: на 9ый этаж - пешочком" и т.д. Представляете потенциал какой?
Майужгородський ужгородець 2011-07-26 / 14:34:00
Пропоную заборонити в Ужгороді всі туристичні і розважальні заходи, поки не буде наведено лад з благоустроєм. Всі кошти, які Погорєлов тратить на памятники і замки на мосту, спрямувати на водопостачання, з кожного відвідувача дискотеки брати 5 грн. на ліфти. А телебачення і пресу заборонити, бо то лем піар. А ще заборонити квн і анекдоти, бо нам не до сміху, поки в місті невирішено проблему зі сміттям. І всім анонімним коментаторам цього сайту давати по 5 гривень за кожний коментар, бо вони є дійсно борцями за Ужгород.
УЖГОРОДЕЦЬ 2011-07-26 / 13:19:00
п. КОВІНЬКО ! Ви , также як і ваш благодійник, якого ви захищаете, не бачите головного,що у першу чергу потрібно Ужгороду. Спершу ужгородцям потрібно благоустрій щоб їм комфортно жилось,а вже потім "зрелища". Чому б цьому благодійнику за свій кошт тихенько не покласти у якусь 9-ти єтажку водонасос для підкачки води , або відремонтував ліфт пользи було б більше, але піару меньше.
Андрей 2011-07-26 / 09:46:00
2 ужгородец 26.07.2011 09:35:
слышали такое выражение "сравнивать вертолёт с мухой"?
Андрей 2011-07-26 / 09:36:00
2 Ghostbuster:
"Как нам возродить Ужгород? На все, что вы просите, нужны деньги, а в казне их нет. Где их взять? " - не "просят", а требуют, то что есть нормальным, и, что и должно быть главным предметом, занимающим мэров-мечтателей и их прессо-телеведущих.
"И подобные мероприятия и интересные объекты привлекают туристов." - Ага, сколько ни приезжают, ни пишут о впечатлениях все так и говорят "бомжей много, попрошаек, мусорки повсюду, отойти на 50 метров от центра - начинается ужас, но это всё не важно, не хватает чего-то другого, так хочется увидеть какого-то медного прыща на мосту, вместе с "оригинальными" свадебными замками"- теперь, всё о.к.- косяками пойдут туристы - еще один "прыщик" уже есть, и за это турист с радостью будет рассыпать свои пиастры и вернется в город еще 20 раз, ага.
ужгородец 2011-07-26 / 09:35:00
Интересно были ли протесты в Ужгороде когда шло строительство возле ресторана Корона, Пассаж Бати.
Как можно было построить дом который не вписывался в архитектуру города.
А как можно было построить синагогу на набережной в псевдомавританском стиле, это же нам чуждо.
:) 2011-07-26 / 08:15:00
Споживацьке суспільство -- суспільство мак-дональдсів, російської попси, газети "Бульвар", прікольних памятничків.
Головне -- не думати. А просто жувати, жувати і жувати... І обурюватися, якщо хтось не жує. Значить, його жаба давить.
А може хтось має іншу точку зору? Чи в суспільстві хот-догів це заборонено?
2011-07-25 / 22:06:00
Миколай - "Миколайчик"
Свобода - "Свободка"
Аж страшно подумати що сотворять в Ужгороді з Пізанської вежі)