Організація роботи щодо розгляду звернень та особистого прийому громадян здійснюється згідно вимог ст.40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 19.03.1997 року № 241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення".
З метою підвищення правової освіти населення, сприяння подолання правового нігілізму в суспільстві та надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення з питань реалізації і захисту прав людини в управлінні здійснюється прийом громадян згідно затвердженого графіку, який розміщений на веб-сайті управління.
З метою фіксації повідомлень громадян (в тому числі й анонімних) про порушення законодавства з фінансових питань на підконтрольних підприємствах, установах і організаціях та врахування їх при планувані і проведенні ревізій ( перевірок ) в обласному управлінні та контрольно-ревізійних відділах в районах та містах запроваджено "телефон довіри", номери яких доведено до відома громадськості через засоби масової інформації. Номер "телефону довіри" контрольно-ревізійного управління в Закарпатській області - (0312) 61-76-96.
Незважаючи на те, що відповідно до вимог статті 8 Закону України "Про звернення громадян" анонімні звернення громадян не розглядаються, наведені в них дані про порушення фінансового законодавства в основному враховуються в межах компетенції органів ДКРС при проведенні планових ревізій та перевірок на підконтрольних об'єктах.
Протягом першого півріччя 2011 року до КРУ в Закарпатській області надійшло 31 звернення громадян. В межах компетенції розглянуто 24 звернення, з них в порядку особистого прийому – 9 звернень, - повідомила Закарпаття онлайн начальник відділу правової роботи КРУ в Закарпатській області Світлана Голінка.
Із загальної кількості звернень що надійшли до управління в 7 зверненнях містились прохання щодо проведення контрольних заходів в частині: щодо правильності нарахування заробітної плати, правильності ведення бухгалтерського обліку, правильності нарахування та виплати грошової допомоги тощо. За результатами розгляду вказаних звернень було прийнято рішення про проведення 4 планових ревізій.
Також протягом першого півріччя 2011 року на адресу КРУ в Закарпатській області надійшли 3 анонімних звернення, які будуть враховані в межах компетенції органів ДКРС при проведенні контрольних заходів.
Крім того, надійшло 11 звернень з питань роз'яснення законодавства та звернень з інших питань.