Загальна кількість плит, які збираються продати одним лотом, – 10 998 штук, з них злітно-посадочна смуга – 8362 шт., рубіжна доріжка – 314 шт., магістральна рубіжна доріжка – 2 322 шт.
Покупець бере на себе усі витрати з демонтажу та транспортування плит.
Серед ключових мотивів такого рішення: майно аеропорту самовільно розкрадають.
Міський голова Золтан Ленд'єл вкотре озвучив ідею будівництва, чи то реконструкції віськового аеропорту в цивільний, висловивши сподівання, що вона буде реалізована вже після Євро-2012 в рамках спеціальної державної програми.
2011-07-01 / 18:25:00
анонім, 01.07.2011 11:38
Капитализм, или нет - но, если брать, те же США, то можно представить, сколько у них понастроено-понатыкано военных объектов. И не только на собственной территории, но и на территориях других стран!!!
Насчет того, нужен ли мукачевский аэропорт? Не знаю. Обязательно нужно учесть - аэродром в Мукачеве строился для военных целей. Гражданской авиацией он практически не использовался. Т.е. если и восстанавливать его, то опять-таки, только с подачи Министерства Обороны, но ему объект пока не нужен.
2011-07-01 / 11:38:00
Мукачево це Подкарпатський "Франкфурт на Майні". Саме тут найпотужніша фортеця, перші ярмарки, Магдебурське право, столиця куруців і двір Ракоці, захист угорської корони від навали Наполеона, та й "приєднання" до Союзу "голосували" саме тут. Коли "совєти" дивились на карту окупованого краю, вони добре це бачили. Звідси саме у Мукачеві й аеродром і "перевалка", і рукою подати від неї до заправників ракетнго палива, полігону, найбільших нафтобази на одній "прямій", міжнародної траси за якийсь не повний кілометр, наліво-направо утиканою базами, складами й терміналами і т.д. Звісно, все це будувалось на 90% під військові потреби на випадок війни із "загниваючим капіталізмом" а всі були з голим задом, але потужно озброєні. Капіталізм не згнив і навіть переміг, натомість згнила уся зброя і згнивають далі залишки потужної інфраструктури, що ніби то стала "незалежною". Хоча ми й далі у масі своїй із голим задом. Виявилося, що всі попередні окупанти хоча б бачили щось на карті, мали уяву що будують, для чого, як. А зараз на ту карту дивляться як барани на нові ворота. Синьо-жовті, з тризубом.
2011-06-30 / 17:47:00
чергове досягнення псевдонезалежної української влади на Подкарпатті, совьєтські маскалі побудували, а "ненька" і це розкурочить
якщо роздерибанять плити, то аеропорту вже точно не бачити
а який міжнародний стратегічний логістичний пункт міг би бути: з окремими блатними-рибними робочими місцями для митників та і для обслуговуючого персоналу ... але навіщо !?! , нехай процвітають аеродроми Львова, Києва , тощо а Подкарпаття тільки нехай залишається у статусі колоніального придатку
Читач 2011-06-30 / 17:41:00
Нічого подібного, майно Мукачівського аеродрому - власність територіальної громади міста і ніяка обласна рада та ОДА ним не розпоряжається. Звідки така інфа, що територія входить до спеціальної економічної зони?
2011-06-30 / 16:57:00
В тексті помилка - доріжка по-російськи "рульожная" - для вирулювання літаків із стоянок на взлітну смугу.
Крім того - територія Мукачівського аеродрому входить до території СЕЗ "Закарпаття", управління на якій здійснюється (згідно закону) обласною радою та облдержадміністрацією.
Чи це не нова "Іршавська вузькоколійка"?