А між іншим, паралельно, з Боржавської вузькоколійки продовжує зникати унікальний рухомий склад. Якщо два роки тому зник робочий паровоз Гр-286, який зараз простоює без діла в скансені села Колочава, хоча міг і далі возити туристів, то цьогоріч зникли два польські вагони заводу Pafawag №26 та №27. Причому перший -- безпосередньо з вагоноремонтної майстерні. Як не дивно, втрату знайшли на Рівненщині і досить швидко.
Також стало відомо, що за борги, зумовлені затримкою 5 залізничних платформ, на яких вивозили зазначені вагони та комплектуючі до них, ці вагони планують порізати на металобрухт.
Що цікаво, без жодних узгоджень з органами місцевої влади "Львівська залізниця" скасувала щоденні рейси в четверг та неділю за маршрутом Хмільник - Іршава - Хмільник.
Як уже повідомляло Закарпаття онлайн, сьогодні "Львівська залізниця" повідомила про намір передати усі вузькоколійки Закарпаття на баланс місцевих рад. Слід очікувати, що до того часу закарпатські вузькоколійки можуть позбутися своїх найкращих елементів. І завданням місцевої влади спільно з громадськістю краю є запобігти цим процесам.
Петро Залізний, для Закарпаття онлайн
Петро 2011-06-22 / 13:19:00
...щодо росходу від Дими - тебе чоловіче вже давно пустили в расход... а щодо залізниці та показухи - правду завжди боляче визнавати..
??? 2011-06-22 / 09:19:00
слава Україні ???
дима 2011-06-22 / 09:10:00
тепер добра най iде по шпалам у москву на заробiтки штуковати а показуху ми його знаемо писати iдурний буде а на дiлi ни може нич його лише обкатуют а дале пустят у росход
я 2011-06-22 / 02:08:00
Коментар видалено через порушення "Правил коментування". Адмін